Zwervende labrador... waar is zijn baasje??

Plaats hier informatie en vragen over alle hondenactiviteiten die niet onder een andere categorie vallen.
roelien

Ongelezen bericht door roelien »

De eigenaar is getraceerd, helaas staat er geen lekker warm mandje voor de hond klaar. Meer kan/mag er nu nog niet over gezegd worden.

Hopelijk komt er een goede oplossing voor hem en krijgt hij een fijn leven.
Hij is nu nog behoorlijk angstig, maar heeft het volle vertrouwen in degene waar hij is, dat is mooi om te zien.
Loiseau
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Loiseau »

Zucht.... Zo jammer voor het beestje dat er geen blije eigenaar wacht met een warm mandje. Ik hoop van harte dat hij een goede tweede kans krijgt, dat heeft hij verdiend!!!

Mijn hart is er goed genoeg voor maar met twee herplaatsers zit mijn huis wel vol. Voor wie dat nog nooit heeft gedaan, je krijgt er zoveel voor terug!
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Wat fijn dat hij niet meer zwerft maar een fijne en veilige warme plek heeft en er goed voor 'm gezorgd wordt.
Heel jammer dat er bij de vorige baas geen warme mand voor hem is, maar dan naar met de tijd een nieuwe veel warmere welkome mand.
Voor nu rust en vertrouwen.
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Er wacht ergens vast een heel goed baasje op hem......Blij te lezen dat hij een veilig onderkomen heeft voor nu.
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

en het is een knapperd zeg,ik zag zn foto op barfplaats.
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

pfff 10 maanden oud nu en hij was 6 maanden toen hij op straat geschopt werd :cry: in een dorp verder op,al die tijd niks zeggen en de stumper laten zwerven
in dezelfde week dat ze hem dumpten kochten de eigenaren weer een nieuwe hond!! :evil: :evil: :evil:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Loiseau
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Loiseau »

Dat soort mensen zouden levenslang verbod moeten krijgen op het houden van huisdieren. Asociaal gedrag :evil:
floor
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door floor »

Wat een afschuwelijk verhaal. Vreemd stel mensen. :evil: Dit is duidelijk een zaak voor de dierenbescherming. Eigenlijk moet de hond die ze binnen week hebben gekocht bij deze mensen weg gehaald worden om herhaling te voor komen. :evil:

Is de hond al weer geplaatst bij een warm gezin of een geschikte baas(je)?
Afbeelding
:bruinpootje: Floor 05 09 2003......10 11 2014
:zwartpootje: Tosca 31 01 2013
roelien

De hond is nog niet geplaatst, er is wel belangstelling, daar moet ook wel even heel goed naar gekeken worden. Hij is erg angstig voor andere mensen dan degene die hem opvangt, ook buiten is hij erg bang.
Moet dus zorgvuldig allemaal weer opgebouwd worden.
roelien

Daar komt bij dat hij officieel nog van de eigenaar is..
Moet dus allemaal goed afgehandeld worden.
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

roef schreef:pfff 10 maanden oud nu en hij was 6 maanden toen hij op straat geschopt werd :cry: in een dorp verder op,al die tijd niks zeggen en de stumper laten zwerven
in dezelfde week dat ze hem dumpten kochten de eigenaren weer een nieuwe hond!! :evil: :evil: :evil:
Hoe kunnen mensen dit?? Afschuwelijk voor dit mannetje zeg, gelukkig maar dat hij dit hele avontuur zolang heeft kunnen overleven. Ik hoop dat de rest van zijn leven heel gelukkig mag gaan verlopen.
HennyH
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door HennyH »

Roos schreef:
roef schreef:pfff 10 maanden oud nu en hij was 6 maanden toen hij op straat geschopt werd :cry: in een dorp verder op,al die tijd niks zeggen en de stumper laten zwerven
Hoe kunnen mensen dit?? Afschuwelijk voor dit mannetje zeg, gelukkig maar dat hij dit hele avontuur zolang heeft kunnen overleven. Ik hoop dat de rest van zijn leven heel gelukkig mag gaan verlopen.
Daar kan ik me helemaal bij aansluiten.
Afbeelding
Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

OMG, ik word hiet letterlijk misselijk van, hoe kunnen mensen zo barbaars zijn :cry: :evil:

Ik hoop dat het mannetje snel weer vertrouwen in mensen en dingen krijgt en daarna een gouden mandje vind :klasse:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
De Geijsjes
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door De Geijsjes »

:applaus: super dat hij "gevangen" is voordat het buiten echt koud wordt. Ik hoop dat de hond er niets
aan over houdt en dat hij in geen geval terug hoeft naar zijn oude baasjes!
Dit zijn van die verhalen die mij enorm aangrijpen en steeds in mijn hoofd blijven
zitten ... arm beest, zo jong en dan al zoveel nare ervaringen door "de mens" :(
Mike ♂ (Tricky Mike v.d. Mediaan/herplaatser(08-09-1990 tot 24-12-1996))
Beagle ♂ (Grienwolder Clownesque Beagle (15-09-1994 tot 12-06-2005)
roelien

Het staat in de krant vandaag: http://www.destentor.nl/regio/epe/ongri ... -1.3541863" onclick="window.open(this.href);return false;

Er staat niet bij dat een eigenaar getraceerd is, dat is met opzet.
Plaats reactie