Zwervende labrador... waar is zijn baasje??
-
roelien
De eigenaar is getraceerd, helaas staat er geen lekker warm mandje voor de hond klaar. Meer kan/mag er nu nog niet over gezegd worden.
Hopelijk komt er een goede oplossing voor hem en krijgt hij een fijn leven.
Hij is nu nog behoorlijk angstig, maar heeft het volle vertrouwen in degene waar hij is, dat is mooi om te zien.
Hopelijk komt er een goede oplossing voor hem en krijgt hij een fijn leven.
Hij is nu nog behoorlijk angstig, maar heeft het volle vertrouwen in degene waar hij is, dat is mooi om te zien.
-
Loiseau
- Snuffelneus

Zucht.... Zo jammer voor het beestje dat er geen blije eigenaar wacht met een warm mandje. Ik hoop van harte dat hij een goede tweede kans krijgt, dat heeft hij verdiend!!!
Mijn hart is er goed genoeg voor maar met twee herplaatsers zit mijn huis wel vol. Voor wie dat nog nooit heeft gedaan, je krijgt er zoveel voor terug!
Mijn hart is er goed genoeg voor maar met twee herplaatsers zit mijn huis wel vol. Voor wie dat nog nooit heeft gedaan, je krijgt er zoveel voor terug!
-
Bowie
- Speurneus

-
rimanime
- Speurneus

Er wacht ergens vast een heel goed baasje op hem......Blij te lezen dat hij een veilig onderkomen heeft voor nu.

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
roef
- Speurneus

pfff 10 maanden oud nu en hij was 6 maanden toen hij op straat geschopt werd
in een dorp verder op,al die tijd niks zeggen en de stumper laten zwerven
in dezelfde week dat ze hem dumpten kochten de eigenaren weer een nieuwe hond!!

in dezelfde week dat ze hem dumpten kochten de eigenaren weer een nieuwe hond!!
-
floor
- Middelgrote hondenneus

Wat een afschuwelijk verhaal. Vreemd stel mensen.
Dit is duidelijk een zaak voor de dierenbescherming. Eigenlijk moet de hond die ze binnen week hebben gekocht bij deze mensen weg gehaald worden om herhaling te voor komen.
Is de hond al weer geplaatst bij een warm gezin of een geschikte baas(je)?
Is de hond al weer geplaatst bij een warm gezin of een geschikte baas(je)?

-
roelien
-
roelien
-
Roos
Hoe kunnen mensen dit?? Afschuwelijk voor dit mannetje zeg, gelukkig maar dat hij dit hele avontuur zolang heeft kunnen overleven. Ik hoop dat de rest van zijn leven heel gelukkig mag gaan verlopen.roef schreef:pfff 10 maanden oud nu en hij was 6 maanden toen hij op straat geschopt werdin een dorp verder op,al die tijd niks zeggen en de stumper laten zwerven
in dezelfde week dat ze hem dumpten kochten de eigenaren weer een nieuwe hond!!![]()
![]()
-
HennyH
- Speurneus

Daar kan ik me helemaal bij aansluiten.Roos schreef:Hoe kunnen mensen dit?? Afschuwelijk voor dit mannetje zeg, gelukkig maar dat hij dit hele avontuur zolang heeft kunnen overleven. Ik hoop dat de rest van zijn leven heel gelukkig mag gaan verlopen.roef schreef:pfff 10 maanden oud nu en hij was 6 maanden toen hij op straat geschopt werdin een dorp verder op,al die tijd niks zeggen en de stumper laten zwerven
in dezelfde week dat ze hem dumpten kochten de eigenaren weer een nieuwe hond!!![]()
![]()
-
Lunatic
- Speurneus

OMG, ik word hiet letterlijk misselijk van, hoe kunnen mensen zo barbaars zijnroef schreef:pfff 10 maanden oud nu en hij was 6 maanden toen hij op straat geschopt werdin een dorp verder op,al die tijd niks zeggen en de stumper laten zwerven
![]()
Ik hoop dat het mannetje snel weer vertrouwen in mensen en dingen krijgt en daarna een gouden mandje vind
Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi
-
De Geijsjes
- Speurneus

aan over houdt en dat hij in geen geval terug hoeft naar zijn oude baasjes!
Dit zijn van die verhalen die mij enorm aangrijpen en steeds in mijn hoofd blijven
zitten ... arm beest, zo jong en dan al zoveel nare ervaringen door "de mens"
Mike ♂ (Tricky Mike v.d. Mediaan/herplaatser(08-09-1990 tot 24-12-1996))
Beagle ♂ (Grienwolder Clownesque Beagle (15-09-1994 tot 12-06-2005)
Beagle ♂ (Grienwolder Clownesque Beagle (15-09-1994 tot 12-06-2005)
-
roelien
Het staat in de krant vandaag: http://www.destentor.nl/regio/epe/ongri ... -1.3541863" onclick="window.open(this.href);return false;
Er staat niet bij dat een eigenaar getraceerd is, dat is met opzet.
Er staat niet bij dat een eigenaar getraceerd is, dat is met opzet.