Potenwas

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
stephhofs
Snuffelneus
Snuffelneus
Contacteer:

Potenwas

Ongelezen bericht door stephhofs »

Ik zag vandaag de volgende aanbieding in mijn mail binnenkomen:

http://www.hondenwebshop.nl/product/det ... t:potenwas

Potenwas. Ik heb er echt nog nooit van gehoord, maar als ik het zo eens lees, lijkt het mij wel wat.
Weten jullie of het echt nut heeft? En is dat niet smerig als 'ie ermee in huis rondloopt, of op de bank springt? En wat als ie het eraf probeert te likken, bijten?
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Nut heeft het bij mijn honden zeker tegen de winterperikelen, maar ik gebruik gewoon uierzalf of vaseline, dat is een stuk goedkoper :wink:
Of het vet is weet ik niet, dat zijn de twee die ik gebruik in ieder geval wel. Je zou het ook pas buiten op kunnen doen, als je terug komt is het vette dan wel verdwenen.
stephhofs
Snuffelneus
Snuffelneus
Contacteer:

Zijn de pootjes niet gewoon opgewassen tegen dit soort weer dan? Ik wist namelijk niet dat je dat moest doen...
timo junior
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door timo junior »

ik heb het ooit gekocht omdat timo heel erg last heeft van brandnetels.Als het potje leeg is koop ik geen nieuwe vind het teweinig effect hebben
roelien

Ongelezen bericht door roelien »

@timo Wat is het voor soort spul dan? Een soort vaseline? Dan zou ik er niet zoveel geld voor uitgeven.
Vraag me af hoe het werkt tegen gladde vloeren? Zag staan bij de uitleg dat het ook daarvoor is. Daar moet ik nl regelmatig over met een jonge pup.
stephhofs
Snuffelneus
Snuffelneus
Contacteer:

Als het helpt op gladde vloeren zal het ook wel niet vet zijn denk ik... Anders glijden ze uit
timo junior
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door timo junior »

Het is stevig spul dus geen vaseline je kan het moeilijk uitsmeren.Het voelt niet echt vettig maar ik denk dat je wel sporen achterlaat op een gladde voer.Het is echt een soort wax wat je ook ik je haar smeert
Plaats reactie