Van zich afbijten
-
veerle
Van zich afbijten
Mojo is best onderdanig. Helaas wordt hij vaak bereden door andere honden en voorheen moest ik hem altijd helpen omdat hij niet voor zichzelf opkwam. Sinds kort snapt hij hoe het werkt en bijt hij meer van zich af (gelukkig). Nu was er laatst een enorm drukke labrador op het losloopveld. Die stuiterde druk in de rondte en deed heel hard zijn best om Mojo zijn aandacht te trekken op iedere mogelijke manier inclusief blaffen en piepen. Mojo begon vanaf het eerste moment te happen en te grommen naar hem (niet echt raak, meer waarschuwend). Is dit iets waar ik me zorgen om moet maken of is het ''normaal'' dat hij de andere lab op deze manier van zich af wil weren? Ik ken dit gedrag namelijk niet zo van hem...
Groetjes veerle
Groetjes veerle
-
Lunatic
- Speurneus

-
veerle
-
rimanime
- Speurneus

"Wie niet horen wil, moet maar voelen" 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
irma
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
veerle
- Carlijn
- Middelgrote hondenneus

-
veerle
Klopt hoor, meestal regelt het zichzelf wel. Alleen als ik zie dat Mojo bereden wordt en er zelf niet echt wat mee doet, help ik hem een handje! Blijkbaar is hij vaak toch niet heel duidelijk, want ze blijven altijd doorgaan en proberen. Terwijl wanneer zo'n hond dat doet bij een ander die erbij is en een snauw geeft, het gelijk afgelopen is. Ook bij deze drukke lab viel het kwartje niet. Mojo was volgens mij duidelijk genoeg, maar het mocht niet baten
dus heb ik hem maar meegenomen.
-
rimanime
- Speurneus

Wat dus eigenlijk de taak is van de eigenaar van de hond die jouw hond bespringt.....Maar je hebt gelijk hoor, ik help ook een handje als het baasjes niet inspringtveerle schreef:Klopt hoor, meestal regelt het zichzelf wel. Alleen als ik zie dat Mojo bereden wordt en er zelf niet echt wat mee doet, help ik hem een handje!

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
veerle