In huis heel druk zijn... Hoe leer ik dat af?

Vragen over gedrag? Plaats ze hier.
Lunu12

In huis heel druk zijn... Hoe leer ik dat af?

Ongelezen bericht door Lunu12 »

Luna is in huis altijd heel erg druk! Ook als er iemand binnen komt of als ze uit de bench mag is ze heel druk, springen enz.
Hoe leer ik dit af??
Baco&Luna
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Baco&Luna »

haha ik lees hier even mee, ook een Luna, die altijd in de weer is in huis. En dan ook nog baco een volwassen hond der bij.

Wat doe je zoal met Luna ? en laat je haar tussendoor verplicht slapen? hoeveel slaapt ze op een dag?

Wat ik hier merk is, als ik haar niet op tijd in de bench leg om te slapen, dat ze mega druk word, gaat dan ook heel erg vervelen bij Baco.

Wij geven haar iedere dag een kong in huis, waar ze een uur bezig mee is, af en toe een bot, waar ze lekker rustig op het kleed aan gaat liggen knagen.
Afbeelding
Bedankt Monika!
Lunu12

Ongelezen bericht door Lunu12 »

Ja ik heb zelf 3 jonge kinderen die ook erg druk zijn, dat werkt dan ook niet echt mee
Ik laat haar eigenlijk niet verplicht slapen ze kan inderdaad vaak ook geen rust voor haar zelf vinden
Ik hou net echt bij hoeveel ze slaapt, hoeveel moet ze slapen met 6 maanden?
Ik heb niet veel kauw dingen in huis misschien een idee want ze eet ook veel andere di gen kapot.

Loopt ze veel buiten?
Baco&Luna
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Baco&Luna »

Ja bij ons word er redelijk veel met haar gelopen, 4 x per dag 30 min, met oefeningen tussendoor, los daarvan in de tuin nog zoekspelletjes, knuffelen, spelen, ze speelt af en toe liggend met baco, we laten haar wat rond lopen in huis. Dan de kong 1 x per dag en af en toe een bot. Ik denk dat luna zon 17 uur per dag slaapt.
Plaats reactie