Ach, Els Wat zullen jullie die lieve blije aardbei gaan missen..
Heel veel sterkte!
Tamara, Danouk en Sanna
In loving memory Terra
Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014) Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009 Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Dag mooi lieve Max Man!!! Ik ben van je gaan houden, en ook jij zal voor altijd in mijn hart zijn.
Joy is ook daar en ze zal je vast met liefde overspoelen, zoals je dat ook thuis had.
Sterkte, heel veel sterkte Els en Jan
Al het goud ter wereld bevind zich in de blik van de hond voor haar baasjes.
Nogmaals ontzettend veel sterkte..ik vind het echt verschrikkelijk voor je Ik had zo gehoopt dat jullie nog een tijdje van elkaar hadden mogen genieten..
Heel heel veel sterkte met het verlies van je lieve blonde kereltje !
Rust zacht lieve Maximannetje....
We staan niet zo vaak stil bij het woord samen, maar het is een groot gemis als samen uit ons leven is....
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes Kato! (Labrador; 4-11-2005) Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008) Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)
Lieve Els, ik vind het heel erg voor je. Wat zul je Max toch missen vooral in deze tijd.
Misschien help het een heel klein beetje dat je weet dat hij nu geen pijn meer heeft.
Heel veel sterkte met het verlies van jullie kanjer.
Els ik wens je veel sterkte de komende tijd.
ondanks alle zorgen ging je er elke dag nog op uit, slapeloze nachten en weinig rust.
wat zul je je maatje gaan missen en de dingen die jullie samen deden.
toch denk ik dat je een wijs besluit hebt genomen en Max nu ook gelukkig is.
ik denk aan je de komende tijd want je bent nu alleen zonder je allessie.
dag lieve Max,dag hondenvrind
zo gekoesterd en zo bemind
het leven werd lijden en lijden is geen leven
steeds even hoop ,tijd als kadootjes gegeven
vandaag mag je rusten,hoe moeilijk dit ook is
voor Els en voor J. een verschrikkelijk gemis
nu mag je verder,zonder angst en zonder pijn
denk zeker te weten dat je dikke vrienden met Jamesje zal zijn.
dag lieve Max,rust zacht kerel!
Lieve Els en J.,heel veel sterkte van ons gewenst.
liefs,Eric,Miranda
Jelle en nynke
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012