Oeps...

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Saskia
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Oeps...

Ongelezen bericht door Saskia »

Vanmorgen gingen Gijs, Emma en ik op pad. Benco bleef op het huis passen.
Hij zit altijd nog in de bench. Dat gaat prima, hij vind het niet erg en gaat er zelf in zitten als hij al dénkt dat we weg gaan.

Vanmorgen was er iets mis gegaan met het deurtje. Of het deurtje was helemaal niet dicht gegaan.

Na zo'n 4 uur kwamen we weer terug. Gijs stak zijn sleutel op de voordeur, toen hoorden we WOEF! (doet 'ie anders nooit hoor) en zag ik Benco op de bank zitten.
Huh?

Het enige wat gensneuveld was was een speeltje van Emma.
Iets zachts, daar heeft hij een voorliefde voor, en dat gaat vaak stuk.

Veder was alles nog heel. De kerstboom stond er nog, zijn kussen, kleedjes en ook de bank was nog heel.

Knappe hond!

:applaus:

Maar of dit een toevalstreffer was???
Gaan we nu de bench afbouwen?
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
irma
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door irma »

Als hij al 3 jaar is zou je datonderhand toch moeten kunnen afbouwen, maar als hij nu toch al iets heeft gesloopt moet je dat wel heeel voorzichtig doen en de bench zeker niet weg doen, maar gewoon open laten. Succes
Izzy geel Pearlcourt Izzy 28 december 2009
Caya
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Caya »

Ik kijk er van op 3,5 jaar oud en nog in de bench, met gesloten deur, als jullie weggaan? Maar daar zullen jullie je reden wel voor hebben neem ik zonder meer aan. Onze Rose, inmiddels 8 maanden, ligt al een maand niet meer in haar kooi. Als we weg zijn (max. 4 uur) en 's nachts ligt ze gewoon bij de andere honden in huis zonder ook maar iets aan te raken wat niet van haar is. Maar dat kan natuurlijk ook alles te maken hebben met het feit dat ze met 5 andere honden leeft die ook nooit sloopgedrag hebben vertoond. Verder ligt er altijd hondenspeelgoed in de buurt. Maar als ik het verhaal zo lees, heeft hij zich keurig gedragen voor een eerste keer uit de bench terwijl jullie weg waren. Dat geeft toch vertrouwen om het vaker uit te proberen?
Wat er ook speelt in de wereld, laat het vooral de honden zijn!
Afbeelding
:zwartpootje: Dewi ♀ 21-04-03/08-08-17
:bruinpootje: Norah ♀ (The Prettiest vh Oosterhuis) 01-11-05
:bruinpootje: Fleur ♀ (Just Imagine vh Oosterhuis) 09-01-08
:zwartpootje: Cleo ♀ ( Lab' Major Headway) 08-03-11
:zwartpootje: Rose ♀ (Lab' Major Limited Edition) 20-04-12
:bruinpootje: Jenthe ♀ (Lab' Major Flower Power) 10-05-14
:bruinpootje: Xanne ♀ 24-10-02/22-08-13
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Ik zeg; Gewoon proberen!! :D
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Ik denk dat je het wel kunt proberen. Keo zit ook al lang niet meer in de bench. Maar hij heeft alleen de hal tot zijn beschikking als we weg zijn. In de huiskamer is hij alleen als wij er bij zijn. En niet omdat hij veel sloopt, eigenlijk doet hij dat helemaal niet. Maar ik heb een paar keer meegemaakt dat hij ziek was geweest (diarree of braken) terwijl ik weg was. En ik wil het risico niet lopen dat dat op mijn bank of meubels terecht komt. :wink:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
dinodap
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door dinodap »

esmoezie schreef:Ik denk dat je het wel kunt proberen. Keo zit ook al lang niet meer in de bench. Maar hij heeft alleen de hal tot zijn beschikking als we weg zijn. In de huiskamer is hij alleen als wij er bij zijn. En niet omdat hij veel sloopt, eigenlijk doet hij dat helemaal niet. Maar ik heb een paar keer meegemaakt dat hij ziek was geweest (diarree of braken) terwijl ik weg was. En ik wil het risico niet lopen dat dat op mijn bank of meubels terecht komt. :wink:
Toch is mijn ervaring bij diarree of braken dat hij het expres achter een tafel of ergens achteraf doet. (gelukkig hebben wij plavuizen)

Verder ben ik ook benieuwd waarom Benco nog steeds in de bench zit? Is het niet een kwestie van vertrouwen hebben in je hond wat met deze leeftijd toch wel moet kunnen lijkt me?
labbers
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door labbers »

Iedere hond is toch anders lijkt mij..

Hier heb ik er ook 1 van 5 mnd die al uit de bench kan blijven..wel es waar niet bij de andere doggies maar in de gang, maar daar doet ze niets ondeugends. De andere doggies kunnen ook heel goed los..zelfs Hailey van 10 mnd zit al een tijdje niet meer in de bench omdat ze dat gewoon super doet! Maar ik heb er ook 1 van 2 jr die soms ineens de neiging krijgt toch iets te gaan slopen als we weg zijn..Meestal is het een kleedje o.i.d. maar er sneuvelt dus toch wel eens iets..en die is al 2.5 jr.
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

dinodap schreef:
esmoezie schreef:Ik denk dat je het wel kunt proberen. Keo zit ook al lang niet meer in de bench. Maar hij heeft alleen de hal tot zijn beschikking als we weg zijn. In de huiskamer is hij alleen als wij er bij zijn. En niet omdat hij veel sloopt, eigenlijk doet hij dat helemaal niet. Maar ik heb een paar keer meegemaakt dat hij ziek was geweest (diarree of braken) terwijl ik weg was. En ik wil het risico niet lopen dat dat op mijn bank of meubels terecht komt. :wink:
Toch is mijn ervaring bij diarree of braken dat hij het expres achter een tafel of ergens achteraf doet. (gelukkig hebben wij plavuizen)

Verder ben ik ook benieuwd waarom Benco nog steeds in de bench zit? Is het niet een kwestie van vertrouwen hebben in je hond wat met deze leeftijd toch wel moet kunnen lijkt me?
Toen wij nog een tapijt binnen hadden liggen zocht Keo juist altijd dit tapijt op om op de spugen, dus daarom ben ik er bang voor dat hij juist de bank ofzo zou opzoeken.
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Saskia
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Saskia »

Benco is in het verleden wel eens meer uit de bench geweest.
Toen zijn mijn schoenen gesneuveld,
en sindsdien durf ik het eigenlijk niet meer.
Als ik nu even boven ben geweest zit hij vaak met iets in zijn bek dat niet mag. Spuugdoekje van Emma bijvoorbeeld. of zoiets zachts.
Niet om te slopen (want het is nog heel als ik terug kom)
maar omdat het zo leuk is als de baas achter je aan rent om het te pakken :eeeks:
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Saskia schreef:Benco is in het verleden wel eens meer uit de bench geweest.
Toen zijn mijn schoenen gesneuveld,
en sindsdien durf ik het eigenlijk niet meer.
Als ik nu even boven ben geweest zit hij vaak met iets in zijn bek dat niet mag. Spuugdoekje van Emma bijvoorbeeld. of zoiets zachts.
Niet om te slopen (want het is nog heel als ik terug kom)
maar omdat het zo leuk is als de baas achter je aan rent om het te pakken :eeeks:
Precies! Dat hebben wij ook met Max.
Wij willen Max ook gaan aanleren om in de woonkamer te blijven, maar ik ben toch altijd bang dat hij iets zal slopen. Max heeft een slaapkamer tot zijn beschikking. Bob van 8 maanden ligt nog in de bench.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Plaats reactie