Sinterklaascadeau: Ze is geboren!
-
Nienke & Foofer
- Grote hondenneus

-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
zeg, zie eens wat door de vingers vervelende vrouw! ik heb dikke pollen hoor, en dan op zo'n klein telefoonschermpje!rimanime schreef:Dat is een aparte mix.........sbientje schreef:Ja rick en naomie beslissen uiteindelijk welke pup waarheen gaat. Dat vind ik ook prima, zij zien ze dagelijks live en hebben beter beeld dan ik die drie keer komt kijken. Ze zijn allemaal heel leuk![]()
Ik dacht dat die met de knuffel een reitje was haha, moet beter kijken
-
rimanime
- Speurneus

sbientje schreef:zeg, zie eens wat door de vingers vervelende vrouw! ik heb dikke pollen hoor, en dan op zo'n klein telefoonschermpje!rimanime schreef:Dat is een aparte mix.........sbientje schreef:Ja rick en naomie beslissen uiteindelijk welke pup waarheen gaat. Dat vind ik ook prima, zij zien ze dagelijks live en hebben beter beeld dan ik die drie keer komt kijken. Ze zijn allemaal heel leuk![]()
Ik dacht dat die met de knuffel een reitje was haha, moet beter kijken

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Wil enCo
- Hele grote hondenneus

-
fieke
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
Zo, het nieuwe jaar is aangebroken! En deze maand (als alles goedgaat en de chipper komt ook op tijd) komt ze al bij mij wonen. Gaat best snel. Deze periode gaat veel vlotter dan toen we moesten afwachten of ze drachtig was haha. Gelukig maar want dat was nogal zenuwslopend vond ik!
-
rimanime
- Speurneus

Spannend Sbien.....Ga je zondag weer kijken ? Ik weet nog hoe ik daar altijd naar uitkeek. Ook wij moesten een halve wereldreis maken, maar dat deden we graag 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
HennyH
- Speurneus

-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
nog even geduld Bientje en dan mag jij nachten wakker zijn plaskes ruimen poep ruimen een gillende dame aanhoren hoor, het is je gegund zo;n lekker puppemeiske
-
HennyH
- Speurneus

Dat was waarschijnlijk een fotootje in de Labrador Post dat ze op de bank liggen te slapen.sbientje schreef:Ja henny, toevallig zag ik laatst ergens jouw woonplaats langskomen (weet niet meer waar) en heb ik kennisen bij jou in t dorp. Toevallig! Eindje rijden ook, strijen!
Maar je hebt kennissen in mijn dorp wonen! Dat is toch wel heel grappig want er wonen amper 600 mensen.
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
daar was het idd ja! Ik kon er toch niet meer opkomen!HennyH schreef:Dat was waarschijnlijk een fotootje in de Labrador Post dat ze op de bank liggen te slapen.sbientje schreef:Ja henny, toevallig zag ik laatst ergens jouw woonplaats langskomen (weet niet meer waar) en heb ik kennisen bij jou in t dorp. Toevallig! Eindje rijden ook, strijen!
Maar je hebt kennissen in mijn dorp wonen! Dat is toch wel heel grappig want er wonen amper 600 mensen.
Haha ja supertoevallig. Ben er afgelopen jaar nog geweest. Ontmoet op vakantie
-
HennyH
- Speurneus

Dat is inderdaad heel toevallig! Dat noemen ze nou een kleine wereld.sbientje schreef:daar was het idd ja! Ik kon er toch niet meer opkomen!HennyH schreef:Dat was waarschijnlijk een fotootje in de Labrador Post dat ze op de bank liggen te slapen.sbientje schreef:Ja henny, toevallig zag ik laatst ergens jouw woonplaats langskomen (weet niet meer waar) en heb ik kennisen bij jou in t dorp. Toevallig! Eindje rijden ook, strijen!
Haha ja supertoevallig. Ben er afgelopen jaar nog geweest. Ontmoet op vakantie