lotgering

Vragen over de voeding van je Labrador? Plaats ze hier.
jessica
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

lotgering

Ongelezen bericht door jessica »

Al een hele tijd eet Büdös lotgering kvv, alle tijd eigenlijk naar tevredenheid. De laatste zending (eind november) ziet het vlees(totaalvoer) er lichter uit, er komt bijna geen bloed uit bij ontdooien en veel vervelender is dat Buuds ontlasting veel moeizamer gaat en het lijkt of hij niet voldaan is.

Zijn er meer mensen die iets herkennen in een ander uiterlijk van het voer en/of moeizame ontlasting?
Afbeelding
©Monika
Lotte
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Lotte »

Ik weet niet welke soort (smaak) totaalvoer je geeft. Ikzelf bestel altijd gecombineerde kratten en voer dan a select alles door elkaar. Mij viel het laatst ook op dat er bij het ontdooien van sommige rollen weinig tot geen vocht (bloed) in de bak stond. Dit is echter niet bij alle rollen het geval.

En mijn honden hebben geen probleem met hun ontlasting en ze zijn ook gewoon voldaan na het eten.
Als je maar een soort totaalvoer geeft, kun je misschien beter overgaan tot het geven van verschillende smaken totaalvoer(afkomstig van verschillende diersoorten) door elkaar.
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

bij moeizame ontlasting denk ik dat er meer bot inzit en mischien iets te weinig orgaan.
ik had dit een keer met een vleesmix van een ander merk(kiezebrink haasvlees) en daar bleek ook bot door heen gedraaid zonder dat dit er op stond,ik gaf er ook nog botwerk bij...gevolg was krijtpoep. :roll:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Annette
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Annette »

Ik geef onze Saar sinds begin november voor het eerst Lotgering na haar altijd Carnibest te hebben gevoerd.
Het viel mij meteen al op dat het voer heel compact is en er inderdaad geen vocht/bloed uitkomt.
Ik denk persoonlijk dat het komt omdat dit voer veel vetter is. Ik vind dat Saar ook dikker is geworden. Van Carnibest kreeg ze altijd ca. 600 gram perdag en van Lotgering geef ik 500 gr dus is al minder maar toch...
Ontlasting is verder o.k.
Afbeelding Esra (Avalon Hope of Eastside Forest)24-10-2005
Afbeelding Holly (Holly Holy of Eastside Forest)10-11-2007
Plaats reactie