het lijkt wel of paars vrij pittig is en roze ernstig lief
Sinterklaascadeau: Ze is geboren!
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
Naomie
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Jullie zijn grappig! Ik plaats een paar foto's van een spelende paarse en ze is gelijk pittig!sbientje schreef:haha dat klopt wel een klein beetje geloof ikkristies schreef:AHHHHH ...
het lijkt wel of paars vrij pittig is en roze ernstig liefmaar dat kan aan de foto`s liggen
Voor de helderheid hebben wij zo wie zo geen dotjes en sulletjes

-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
verkeken kans bij jullie H nestje! Holleeder en Hakkelaar v HeeresteynNaomie schreef:Jullie zijn grappig! Ik plaats een paar foto's van een spelende paarse en ze is gelijk pittig!sbientje schreef:haha dat klopt wel een klein beetje geloof ikkristies schreef:AHHHHH ...
het lijkt wel of paars vrij pittig is en roze ernstig liefmaar dat kan aan de foto`s liggen
![]()
![]()
Roze was op die ene foto net tante google aan het uitfoeteren dussssss. Geen conclusie trekken nav een fotomomentje dames!
![]()
Voor de helderheid hebben wij zo wie zo geen dotjes en sulletjes![]()
Het zijn allemaal dikke criminelen.
-
Naomie
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
sbientje schreef:verkeken kans bij jullie H nestje! Holleeder en Hakkelaar v HeeresteynNaomie schreef:Jullie zijn grappig! Ik plaats een paar foto's van een spelende paarse en ze is gelijk pittig!sbientje schreef:haha dat klopt wel een klein beetje geloof ik![]()
![]()
Roze was op die ene foto net tante google aan het uitfoeteren dussssss. Geen conclusie trekken nav een fotomomentje dames!
![]()
Voor de helderheid hebben wij zo wie zo geen dotjes en sulletjes![]()
Het zijn allemaal dikke criminelen.
hahaha, je hebt helemaal gelijk.. het werd Holly Hobby en dat is ook echt te zoet voor ons!

-
rimanime
- Speurneus

Wat een leukers Sbien. Welk teefje het ook gaat worden, een verrijking zal ze zijn. Ga je voor 28/1 nog een keer kijken ?

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
beau
- Middelgrote hondenneus

Wat een schatjes of moet ik zeggen " kleine crimineeltjes "
.
Hé bah... je moet natuurlijk een heleboel nieuwe spullen voor die kleine shoppen....vervelend hoor

Hé bah... je moet natuurlijk een heleboel nieuwe spullen voor die kleine shoppen....vervelend hoor
groetjes janneke, pootje van Beau en Olan
Beau (Quinten Beau van het Oosterhuis 24-12-2001-15-09-2015)
Jip (Prosciutto Fan't Detica 20-9-2015)
-
Dinie
- Speurneus

Pfffffffff...............moet er niet aan denken dat ik iedere keer naar die pup(s) moet gaan kijken en moet gaan shoppen om het voor mijn hond allemaal zo goed mogelijk in orde te hebben. Bah, bah dat is echt je tijd verdoen.sbientje schreef:Ja de 18e kar ik nog een keer naar het noordendat hakt de tijd tussen vandaag en de 28e redelijk doormidden! Ondertussen ook al aan het shoppen natuurlijk, om de tijd te verdoen!
M.a.w.: Ik ben bijna jaloers op je!!!
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
-
Naomie
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
Hij heeft ook geen haastNaomie schreef:Bedankt, maar het duurt echt nog wel even voordat het volgende nestje komt.Lupos schreef:mennnnnnn wat zijn ze leuk! Van de week vroeg ook iemand me om een bepaald type hondje en toen heb ik ze ook deze fokker aangekaart. Ze zijn leeuuuukkkk!!!

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer: