Echt, volgens mij hebben die twee van mij last van kou in het koppie.. Want normaal kan je dit toch niet noemen?
Die oren!!
Ook Danouk kan niet normaal doen meer... Ze vliegt tegenwoordig..
Of doet een kangoeroe na
Of zouden ze de sneeuw gewoon leuk vinden?
Lieve Terra
Lieve Danouk
Tamara, Danouk en Sanna
In loving memory Terra
Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014) Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009 Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Bowie schreef:Wat een heerlijke foto's van Terra, op d'r ouwe dag nog zo lekker zot doen.
Die kopfoto van haar, om op te vreten.
En Danouk ziet er ook uit als een heerlijk meisje.
Ik zou Danouk best eens graag in 't echie zien, maar ja, de afstand...
Die ouwe wordt steeds gekker Gisteren kreeg ze echt de dolle vijf en steeds met mij stoeien in het bos Het zijn iedere keer korte momentjes, maar man o man wat genieten we dan met zijn allen!
Danouk is ook echt een lief dametje! Ontmoeting kunnen we best eens regelen hoor
Tamara, Danouk en Sanna
In loving memory Terra
Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014) Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009 Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Bowie schreef:Wat een heerlijke foto's van Terra, op d'r ouwe dag nog zo lekker zot doen.
Die kopfoto van haar, om op te vreten.
En Danouk ziet er ook uit als een heerlijk meisje.
Ik zou Danouk best eens graag in 't echie zien, maar ja, de afstand...
Die ouwe wordt steeds gekker Gisteren kreeg ze echt de dolle vijf en steeds met mij stoeien in het bos Het zijn iedere keer korte momentjes, maar man o man wat genieten we dan met zijn allen!
Danouk is ook echt een lief dametje! Ontmoeting kunnen we best eens regelen hoor
\
Ik kan me zo voorstellen dat het ontzettend genieten is als zij zo geniet, ik geniet zo van de foto's al ontzettend.
En die kopfoto van haar, ik vind het net een schilderij, zo mooi.
Lijkt me gezellig om binnenkort eens af te spreken, ook om Terra weer eens te zien en jullie natuurlijk.
hahaha heerlijk toch, mijn Marronneke van bijna 11 doet ook zo gek momenteel, het is vast de sneeuwkolder
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)