Belle wordt echt oud

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Lijkt me echt moeilijk om zo machteloos toe te kijken hoe je meisje de weg kwijt is :(
Heel veel sterkte :bloem:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Anita74
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Anita74 »

Wat vervelend, ik kan je helaas geen oplossing aandragen maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen.
Shuka ♂ 12 juli 2000 - 29 januari 2013
Taico ♂ 21 februari 2013
Desiree
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Desiree »

Het gaat steeds minder goed. Ze blaft nu bijna non-stop. Ze kijkt in de leegte en blaft, ligt op haar kleed - kwispelt - en blaft als een wolf met haar kop omhoog. En dat gaat rustig een uur door. Dan kruipt ze in de mand van de kat en valt in een heel diepe slaap. Niet zo gek, ze zal wel doodop zijn.

De buren horen haar inmiddels ook steeds, maar doen daar gelukkig niet moeilijk over. De buurvrouw doet 's-nachts oordoppen in en overdag doet ze gewoon thuis de radio aan. Wel heel fijn dat zij zich zo opstellen. Ik slaap zelf gelukkig overal doorheen, maar mijn man wordt wakker van Belle. Het put ons ook uit :oops: .

Lara lijkt er allemaal geen last van te hebben. Ze gaat gewoon haar gang en bemoeit zich niet meer echt met Belle. Ze doet ook niet vervelend ofzo, maar ze negeert Belle een beetje.
Groetjes,
Désirée

Afbeelding
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Klinkt niet fijn Desiree :( heel veel sterkte met jouw oude dametje!
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

He wat naar voor jullie en je meisje, dikke knuffel van ons :groteknuffel:
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Heel veel sterkte met Belle en voor jullie :( Moeilijk proces lijkt me...
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Desiree
Erelid
Erelid

Bedankt!
Groetjes,
Désirée

Afbeelding
Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Gerritte »

Dees heel veel sterkte, zo ontzettend moeilijk dit! Ik hoorde het van de week ook toen wij aan de telefoon zaten.
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

wat een narigheid als ze zo oud worden en wat gaan mankeren heel veel sterkte knuffel voor je kanjertje
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Wat moeilijk, je gaat je toch afvragen wat zij er zelf van meekrijgt/ervaart.
Sterkte!
Desiree
Erelid
Erelid

Bedankt allemaal voor het medeleven.

Afgelopen twee nachten is het best goed gegaan. Daardoor slaat ook direct de twijfel bij mij toe. Zal het dan toch allemaal wel meevallen. Maak ik me niet te druk om niets.

We geven haar op advies van Els een extra maaltijd. Dit doen we in de avond. Voor wij naar bed gaan, geven we haar nog een goed gevuld kong. Ze heeft gelukkig nog steeds trek dus is een uur zoet met haar kong. Wij hebben het idee dat ze dan van vermoeidheid in slaap valt. Afgelopen twee nachten was het qua blaffen namelijk rustig.

Gister heb ik een heel gesprek met de dierenarts gehad. Vandaag zijn we met medicatie begonnen. Tweemaal daags een tablet Vitofyllin. Nu maar afwachten of dit aanslaat.
Groetjes,
Désirée

Afbeelding
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Kijk, dat zijn betere berichten Dees. :) Fijn he als ze dan een nacht door slaapt en jullie ook even kunnen bijtanken?

Die twijfel is zo normaal, Belle is lichamelijk nog goed genoeg om het zo maar te zeggen maar gaat geestelijk steeds harder achteruit. De grenzen vervagen steeds verder, hoe ver kan en mag je gaan voor jezelf, je gezin en vooral voor Belle? Wat is voor jullie acceptabel?

Ik hoop en duim voor je dat de Vitofyllin aanslaat en dat jullie een manier kunnen vinden om deze situatie dragelijk te houden voor alle partijen.
Dementie is slopend, voor alle betrokkenen.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Tilly
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tilly »

Wat sneu. En wat een lieve buren heb je. Hopelijk slaat de medicatie aan en kan ze de "rust" weer vinden. Sterkte :groteknuffel:
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
becky0o01201
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door becky0o01201 »

Goed om te horen dat het wat beter gaat hopen op een stijgende lijn
Heel veel sterkte in ieder geval
Desiree
Erelid
Erelid

Het gaat echt op en af met Belle. Soms gaat het een paar uur goed en dan is het weer raak. Gaat ze weer tijden door. Je ziet ook dat ze steeds vermoeider wordt.

De Kong in de nacht helpt voor een paar uur. Daarna niet meer. We gingen bijv. gisteravond om 1 uur naar bed toe. Goed uitgelaten en met een Kong Belle de nacht in laten gaan. Voor 7 uur vanmorgen was ze weer volop bezig. Ik ben er maar uitgegaan en heb een klein uur gelopen met de honden gelopen. Ze was doodmoe. Toen heeft ze gegeten en is in een diepe slaap gevallen. Was het tenminste stil dus kan mijn man nog een paar uur slapen. Ik heb gelukkig niet zoveel slaap nodig, maar goed voor je eigen rust en gezondheid is dit ook niet :(
Groetjes,
Désirée

Afbeelding
Plaats reactie