ik laat ook weer even mijn gezicht zien

Vragen over gedrag? Plaats ze hier.
nicole
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

ik laat ook weer even mijn gezicht zien

Ongelezen bericht door nicole »

Ik heb een tijdje niet meer 'meegedaan' aan dit forum: drukke tijden achter de rug, inlogcodes kwijt, enfin genoeg excuses, hihihi.

Maar ik heb het wel gemist hoor!
Indy is inmiddels 11 maanden. Een flinke jongen van 30 kilo en mooi in proportie!
Hij is erg enthousiast wat bij onbekenden nog wel eens verward wordt met 'eng' . Maar het is een geodzak 1e klas. We merken dat hij de laatse weken een stuk rustiger is zonder aanwijsbare veranderingen.Alhoewel ik hem soms achter het behang kan plakken, had ik me niet kunnen bedenken dat ik het allemaal zó leuk zou vinden!

Hij volgt inmiddels zijn 3e cursus en het gaat best goed!
Vooral de laatste paar weken gaat he erg goed met de commando's. Hij loopt ook ontzettend goed aan de riem, wat ook wel eens anders is geweest.
En van de week in het park reageerde hij zowaar tot 3x achter elkaar op mijn 'HIER' . En geloof me, ook dat is wel eens anders :D

Kortom; ik vind het leuk om 'terug' te zijn en mee te lezen met ieders ervaringen!
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Leuk om weer van je te horen!

Fijn dat het goed gaat met Indy!
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

:welkomterug: Gezellig dat je er weer bent. We willen natuurlijk wel fotomateriaal 8)
nicole
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Lars en Daniëlle schreef::welkomterug: Gezellig dat je er weer bent. We willen natuurlijk wel fotomateriaal 8)
ik moet bekennen dat ik helemaal niet zo veel foto's maak. Maar speciaal voor jullie zal ik van de week m'n best doen 8)
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

nicole schreef:
Lars en Daniëlle schreef::welkomterug: Gezellig dat je er weer bent. We willen natuurlijk wel fotomateriaal 8)
ik moet bekennen dat ik helemaal niet zo veel foto's maak. Maar speciaal voor jullie zal ik van de week m'n best doen 8)
Misschien eens een wandeling plannen in het Balijbos ? Ik ben gek op foto's maken en vind het altijd leuk om met labjes van Lien te wandelen :D
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Kay schreef:en vind het altijd leuk om met labjes van Lien te wandelen :D
Ik ook :applaus: :lol: :klasse:
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
nicole
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Kay schreef:
nicole schreef:
Misschien eens een wandeling plannen in het Balijbos ? Ik ben gek op foto's maken en vind het altijd leuk om met labjes van Lien te wandelen :D

Leuk! Balijbos, of Westerpark (daar woon ik vlakbij) ik ben ervoor in!
Hou er wel rekening mee dat m'n grote vriend in het bos nog niet zo heel goed luistert,hihihi.
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

nicole schreef:
Kay schreef:
nicole schreef: ik moet bekennen dat ik helemaal niet zo veel foto's maak. Maar speciaal voor jullie zal ik van de week m'n best doen 8)

Leuk! Balijbos, of Westerpark (daar woon ik vlakbij) ik ben ervoor in!
Hou er wel rekening mee dat m'n grote vriend in het bos nog niet zo heel goed luistert,hihihi.
Leuk Westerpark of Balijbos allebei prima wij sluiten aan. En uh zoals je misschien in mijn topic van vandaag hebt kunnen lezen luistert Castro momenteel ook niet :oops:
Zeg maar waar hoe laat en wanneer.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Westerpark is ook helemaal leuk !!
Willen jullie op een doordeweekse dag of in een weekend ? :)
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
becky0o01201
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door becky0o01201 »

Hey hallo nog een maison de montaigne en ik zie dat wij ook regelmatig naar jullie nest hebben gekeken op de cam.
Tosca is van het nestje 15 maart en jullie nest ging iets eerder weg maar heb toch af en toe gekeken naar de cam was zo schattig om te zien.
Super leuk !
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Kay schreef:Westerpark is ook helemaal leuk !!
Willen jullie op een doordeweekse dag of in een weekend ? :)
Hier heeft de voorkeur het weekend.
nicole
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Het weekend zou voor ons ook prima zijn!

En wat leuk om nog een hond van 'maison' te zien, Becky! Wij hebben ook vaak genoeg naar jullie nestje gekeken, omdat ook wij er geen genoeg van konden krijgen.
Muiske
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Muiske »

Welkom terug :D

Indy doet het zo te lezen een stuk beter dan Bob.. :D Die heeft nog steeds een stel bananen in zijn oren bij het comando 'Hier'.
:bruinkopje: Bob, Take a chance of the Music forest. 02-03-2011
:blondkopje: Bram, Beautiful Balou, van het Florijntje 07-08-2015
nicole
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Muiske schreef:Welkom terug :D

Indy doet het zo te lezen een stuk beter dan Bob.. :D Die heeft nog steeds een stel bananen in zijn oren bij het comando 'Hier'.
vergis je niet hoor! Indy is echt niet heilig (verre van zelfs......) maar ik merk dat hoe vaker ik negatief over zijn gedrag praat, hoe negatiever hij lijkt te doen.
En ik vond het ook zo wat om met een waslijst aan opmerkingen weer terug te komen hahahaha.
Nee zonder gekheid; de laatste paar weken gaat het écht goed! Hij is veel meer onderdeel van het gezin aan het worden, is vaker uit de bench dan erin (al móet ik hem er echt nog in doen, anders pakt hij écht zijn rust niet). En het lopen buiten gaat ook steeds vaker zonder trekken.
Komen we een andere hond tegen, dan kan ik alles wel vergeten en zijn we weer terug bij af :?

Maar om je een indruk te geven: een paar weken terug was ik voor zijn ogen bij de dierenarts. Die merkte ook dat hij erg druk is en maar door blijft gaan. Heel tactvol kwam ze met een folder aan over gedragstherapie...... En diezelfde week is mijn man door de trainster ook even apart genomen. Dat we er wel bovenop moeten zitten anders zijn we hem kwijt. Qua dominant gedrag dan.
En wat we nu precies anders doen dan anders, of dat het een samenloop van omstandigheden is, ik weet het niet, maar sindsdien gaat het echt zoveel beter!
En het is niet dat hij onhandelbaar is, maar hij is overal haantje de voorste. Speelgoed is nu uit het zicht, want WIJ bepalen wanneer er gespeeld wordt.
En wat ik al zei; sinds ik veel positiever over hem praat, gedraagt hij zich veel beter. Het zal ongetwijfeld maar eigen invulling daaraan zijn, maar ach, het werkt wel! :applaus:
Muiske
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Muiske »

nicole schreef:
Muiske schreef:Welkom terug :D

vergis je niet hoor! Indy is echt niet heilig (verre van zelfs......) maar ik merk dat hoe vaker ik negatief over zijn gedrag praat, hoe negatiever hij lijkt te doen.
En ik vond het ook zo wat om met een waslijst aan opmerkingen weer terug te komen hahahaha.
Nee zonder gekheid; de laatste paar weken gaat het écht goed! Hij is veel meer onderdeel van het gezin aan het worden, is vaker uit de bench dan erin (al móet ik hem er echt nog in doen, anders pakt hij écht zijn rust niet). En het lopen buiten gaat ook steeds vaker zonder trekken.
Komen we een andere hond tegen, dan kan ik alles wel vergeten en zijn we weer terug bij af :?

Maar om je een indruk te geven: een paar weken terug was ik voor zijn ogen bij de dierenarts. Die merkte ook dat hij erg druk is en maar door blijft gaan. Heel tactvol kwam ze met een folder aan over gedragstherapie...... En diezelfde week is mijn man door de trainster ook even apart genomen. Dat we er wel bovenop moeten zitten anders zijn we hem kwijt. Qua dominant gedrag dan.
En wat we nu precies anders doen dan anders, of dat het een samenloop van omstandigheden is, ik weet het niet, maar sindsdien gaat het echt zoveel beter!
En het is niet dat hij onhandelbaar is, maar hij is overal haantje de voorste. Speelgoed is nu uit het zicht, want WIJ bepalen wanneer er gespeeld wordt.
En wat ik al zei; sinds ik veel positiever over hem praat, gedraagt hij zich veel beter. Het zal ongetwijfeld maar eigen invulling daaraan zijn, maar ach, het werkt wel! :applaus:
Ohja, toch weer een hoop wat me bekend voor komt. Ze lijken toch nog veel op elkaar haha. Bob is net zo, druk en eigenwijs. Sinds we bezig zijn met prive training bij Marianne in Hank is hij super rustig geworden binnen.

We kregen het advies om bij alles wat hij doet Bob gewoon bij zijn lurven te pakken en in de bench te leggen. Dit hebben we 1 week hoeven te doen en nu ligt hij heerlijk rustig buiten de bench te pitten. Sinds we training hebben bij haar wandelen we altijd met een jachtlijn zodat we snel correcties kunnen geven wanneer we andere honden tegen komen, werkt ook super goed. Het is jammer dat jullie ver weg wonen, anders was dat ook een leuke training geweest voor jullie. :)
:bruinkopje: Bob, Take a chance of the Music forest. 02-03-2011
:blondkopje: Bram, Beautiful Balou, van het Florijntje 07-08-2015
Plaats reactie