Lotgering van samenstelling veranderd?
-
- Speurneus
-
- Kleine hondenneus
Ik gaf ook lotgering aan tosca maar op de hondenschool raadde ze me aan om princebrokken te gaan geven. Omdat ze met vlees nooooooooooooog veeeeeeeeeel drukker was als dat ze met het eten van brokken is ben ik daar maar mee door gegaan. En we hadden in de schuur een extra vriezer en de stoppen lagen eruit waardoor het vlees wat we hadden liggen allemaal ontdooid was en het idee dat je op vakantie ook in de problemen komt zijn we er vanaf gestapt.
-
- Speurneus
Te koop via de hondenschool?becky0o01201 schreef:Ik gaf ook lotgering aan tosca maar op de hondenschool raadde ze me aan om princebrokken te gaan geven. Omdat ze met vlees nooooooooooooog veeeeeeeeeel drukker was als dat ze met het eten van brokken is ben ik daar maar mee door gegaan. En we hadden in de schuur een extra vriezer en de stoppen lagen eruit waardoor het vlees wat we hadden liggen allemaal ontdooid was en het idee dat je op vakantie ook in de problemen komt zijn we er vanaf gestapt.

onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
- Middelgrote hondenneus
wij geven Indy ook Lotgering. Voorheen bestelden we een combi, maar de pens die daarin zat, vonden wij zoooooo smerig dat we nu lam,kip en en eend aan he proberen zijn.
Sommige soorten lijken inderdaad wat plakkeriger te zijn dan anderen, maar ik kan het niet goed vergelijken, omdat we nu andere soorten vlees hebben.
Toevallig heeft Indy een week of 2 terug even een weekje brokken gekregen, omdat we vergeten waren Lotgering te bestellen. We merkten direct aan zijn ontlasting: enorme bergen, veel zachte poep en stinken.
Dus we zijn weer blij met de nieuwe voorraad!
Sommige soorten lijken inderdaad wat plakkeriger te zijn dan anderen, maar ik kan het niet goed vergelijken, omdat we nu andere soorten vlees hebben.
Toevallig heeft Indy een week of 2 terug even een weekje brokken gekregen, omdat we vergeten waren Lotgering te bestellen. We merkten direct aan zijn ontlasting: enorme bergen, veel zachte poep en stinken.
Dus we zijn weer blij met de nieuwe voorraad!
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile