Overgeven........
-
- Snuffelneus
Dierenarts heeft net gebeld. Hij heeft een draad/lap van ca 1 meter uit de dunne darm verwijderd....wij vermoeden een panty......wel gek, want die heb ik niet.....hij heeft de darm op vier plaatsen open moeten maken om het te kunnen verwijderen. Joep heeft nu een dran in zijn buik en krijgt een berg antibiotica toegediend via infuus. De drain moet minstens twee dagen blijven zitten. Pas als hij weer zelf eet en een keer heeft gepoept mag hij weer naar huis......hij heeft namelijk eeen reeele kans op buikvlies ontsteking.
-
- Middelgrote hondenneus
-
- Hele grote hondenneus
- Caya
- Hele grote hondenneus
Pff, wat een ervaring he? Ik hoop van harte dat Joep weer helemaal gaat herstellen. De duimen draaien hier volop. Dikke knuffel voor jullie.
(ook wij hebben hier een puber rondlopen die van alles probeert op te 'vreten' en ook al vinden sommige mensen dat ik een beetje paranoide reageer en haar van alles afpak, dit voorval bevestigt weer dat het opvreten van spullen in een oogwenk kan gebeuren zonder dat het baasje het in de gaten heeft. Mijn eigen angst betreft ook het gooien van stokken en stokken opvreten)
(ook wij hebben hier een puber rondlopen die van alles probeert op te 'vreten' en ook al vinden sommige mensen dat ik een beetje paranoide reageer en haar van alles afpak, dit voorval bevestigt weer dat het opvreten van spullen in een oogwenk kan gebeuren zonder dat het baasje het in de gaten heeft. Mijn eigen angst betreft ook het gooien van stokken en stokken opvreten)
Wat er ook speelt in de wereld, laat het vooral de honden zijn!

Dewi ♀ 21-04-03/08-08-17
Norah ♀ (The Prettiest vh Oosterhuis) 01-11-05
Fleur ♀ (Just Imagine vh Oosterhuis) 09-01-08
Cleo ♀ ( Lab' Major Headway) 08-03-11
Rose ♀ (Lab' Major Limited Edition) 20-04-12
Jenthe ♀ (Lab' Major Flower Power) 10-05-14
Xanne ♀ 24-10-02/22-08-13

-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer: