Misschien wel snel
Misschien wel snel
zoals de meeste van jullie wel weten,is onze Kaya heel plotseling overleden.
Omdat wij zagen dat Kane helemaal wegkwijnde als de hondevriendjes weer naar huis waren,en hij in huis begon te plassen,hebben wij ondanks ons verdriet,toch besloten om voor Kane een zusje te gaan zoeken.
Wij hebben in onze omgeving veel commentaar gehad,van o wat snel en zijn jullie Kaya al vergeten,dit steekt en is helemaal niet leuk om te horen.
Wij hebben ons verdriet opzij gezet,en het belang van Kane voorop geplaatst.
En wij hebben sinds van de week weer een klein hummeltje in huis.Haar naam is Tessa ze is een kruising labrador/pincher.
Dus wel weer even wennen na zolang weer een pupje in huis,maar ontzettend leuk en Kane is superblij met zijn kleine zusje.
Ik zal gauw wat fotos plaatsen.
we zijn wel benieuwd hoe groot ze zal worden,want een kruising labrador duitse pincher daar had ik nog nooit van gehoord.
al met al een drukke tijd met veel vragen en dingen van hoe zat dat ook al weer.
Groetjes sas en een poot van Kane en Tessa
Omdat wij zagen dat Kane helemaal wegkwijnde als de hondevriendjes weer naar huis waren,en hij in huis begon te plassen,hebben wij ondanks ons verdriet,toch besloten om voor Kane een zusje te gaan zoeken.
Wij hebben in onze omgeving veel commentaar gehad,van o wat snel en zijn jullie Kaya al vergeten,dit steekt en is helemaal niet leuk om te horen.
Wij hebben ons verdriet opzij gezet,en het belang van Kane voorop geplaatst.
En wij hebben sinds van de week weer een klein hummeltje in huis.Haar naam is Tessa ze is een kruising labrador/pincher.
Dus wel weer even wennen na zolang weer een pupje in huis,maar ontzettend leuk en Kane is superblij met zijn kleine zusje.
Ik zal gauw wat fotos plaatsen.
we zijn wel benieuwd hoe groot ze zal worden,want een kruising labrador duitse pincher daar had ik nog nooit van gehoord.
al met al een drukke tijd met veel vragen en dingen van hoe zat dat ook al weer.
Groetjes sas en een poot van Kane en Tessa
-
- Kleine hondenneus
Wat leuk, gefeliciteerd.
Het is verdrietig genoeg als je heel plotseling een van je honden kwijt raakt en als je andere hond dan wegkwijnt is het dubbel.
Dus niet naar mensen luisteren die het niet begrijpen, maar genieten van je nieuwe pup, Kaya zit in je hart en deze nieuwe pup veranderd daar niets aan. Wij hadden het waarschijnlijk ook zo gedaan.
Het is verdrietig genoeg als je heel plotseling een van je honden kwijt raakt en als je andere hond dan wegkwijnt is het dubbel.
Dus niet naar mensen luisteren die het niet begrijpen, maar genieten van je nieuwe pup, Kaya zit in je hart en deze nieuwe pup veranderd daar niets aan. Wij hadden het waarschijnlijk ook zo gedaan.
-
- Speurneus
Geluk komt nooit te vroeg!
dit schreef iemand in ons topic toen wij een week na het overlijden van James,Hidde in onze armen sloten.
een kwijnende hond is zo erg
Roef is gewoon ziek geweest die week zonder hond.
dus laat de mensen praten en geniet van dit kleintje
ze is geen vervanger van Kaya.
dit schreef iemand in ons topic toen wij een week na het overlijden van James,Hidde in onze armen sloten.
een kwijnende hond is zo erg

dus laat de mensen praten en geniet van dit kleintje

ze is geen vervanger van Kaya.

-
- Speurneus
-
- Hele grote hondenneus
Lieverd maakt niet uit wanneer je een nieuwe hond neemt.
Kaya wordt niet vergeten en blijft speciaal, en als je andere hondje of jezelf er aan toe bent moet je het gewoon doen.
Was met Bolton precies hetzelfde toen hij Chester zijn grote broer verloor.
En Chester zit nog onuitwisbaar in ons hartje Floyd is lief maar geen Chester en Bolton en Floyd kunnen het perfect met elkaar vinden

Kaya wordt niet vergeten en blijft speciaal, en als je andere hondje of jezelf er aan toe bent moet je het gewoon doen.
Was met Bolton precies hetzelfde toen hij Chester zijn grote broer verloor.
En Chester zit nog onuitwisbaar in ons hartje Floyd is lief maar geen Chester en Bolton en Floyd kunnen het perfect met elkaar vinden

:zwartpootje:Finn 29-11-2014
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
-
- Speurneus
Veel geluk met jullie meisje !! En kan me voorstellen dat jullie dit in het belang van Kane hebben gedaan en dan is het nooit te snel.
Aparte kruising. Mijn tante heeft een Duitse pinscher, fel en pittig hondje zou er zelf nooit voor kiezen , maar ze is wel lief (wel alleen voor mensen die ze kent
).
Aparte kruising. Mijn tante heeft een Duitse pinscher, fel en pittig hondje zou er zelf nooit voor kiezen , maar ze is wel lief (wel alleen voor mensen die ze kent

groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013

-
- Speurneus
Wat is te snel? Dat kan jij alleen beoordelen. Ik zei ook eerst toen Pagan, van net een jaar oud, vrij plotseling overleden was dat ik voorlopig geen pup wilde.
Maar samen met Yarra liep ik ongelukkig te zijn en een week later ben ik toch op zoek gegaan naar een pupje en dat is heel goed geweest. Pagan heeft voor altijd een speciaal plekje en ik zal haar blijven missen. Maar Yarra had weer een maatje en ook voor mij was het een goede afleiding.
Ik heb er in elk geval geen minuut spijt van gehad dat wij Spirit erbij kregen! Ik hoop dat jij net zo gelukkig wordt van jullie pupje.
Maar samen met Yarra liep ik ongelukkig te zijn en een week later ben ik toch op zoek gegaan naar een pupje en dat is heel goed geweest. Pagan heeft voor altijd een speciaal plekje en ik zal haar blijven missen. Maar Yarra had weer een maatje en ook voor mij was het een goede afleiding.
Ik heb er in elk geval geen minuut spijt van gehad dat wij Spirit erbij kregen! Ik hoop dat jij net zo gelukkig wordt van jullie pupje.
-
- Speurneus
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
-
- Middelgrote hondenneus
Gewoon doen wat je zelf goed vindt hoor. Niet naar anderen luisteren.
Ikzelf heb twee weken geleden mijn lieve Shuka in moeten laten slapen en om eerlijk te zijn overweeg ik toch ook om weer snel een ander hondenvriendje te zoeken. Die leegte vreet echt aan me.
Dus..... geniet lekker van jullie kleine schat.
Ikzelf heb twee weken geleden mijn lieve Shuka in moeten laten slapen en om eerlijk te zijn overweeg ik toch ook om weer snel een ander hondenvriendje te zoeken. Die leegte vreet echt aan me.
Dus..... geniet lekker van jullie kleine schat.
Shuka ♂ 12 juli 2000 - 29 januari 2013
Taico ♂ 21 februari 2013
Taico ♂ 21 februari 2013