Ik heb toen gekookte kip gegeven en dat leek te helpen.
Zaterdag leek hij zich alweer iets beter te voelen en was zijn ontlasting ook weer dikker maar zondag werd het weer dunner, ondanks de kip.
We hebben hem toen even helemaal niks gegeven en toen dat weer beter ging zijn we weer begonnen met gekookte kip (ging ook nog goed) om daarna weer voorzichtig zijn eigen eten (rauw) te proberen.
Meteen was het weer mis, het spoot er echt uit (sorry voor de smakelijke details
Het was zo zielig, hij ging steeds in de sneeuw zitten waarschijnlijk om het te koelen oid...
Meteen dus weer kipfilet gehaald en nu maar besloten om het echt een paar dagen aan te houden (nu drie dagen) het ging meteen weer beter.
Gisteravond voorzichtig geprobeerd een heel klein runderoortje te geven, hij heeft savonds nog wel kip gegeten.
Hij was zo blij met het oortje
Gisteravond niks gedaan maar vanmorgen hoorde mijn vriend hem lopen, is snel met hem naar buiten gegaan en ja hoor, het spoot er weer uit.
Hij doet het op de gekookte kip dus goed maar telkens als we denken dat het goed gaat en we willen hem zijn eigen voer geven of een koekje of een oortje is het weer mis.
Ik heb dus net maar de dierenarts gebeld en mijn vriend kan vanmiddag om 15.45 met hem terecht.
Ze vroegen aan de tel wanneer hij voor het laatst ontwormt is, ik zei paar weken geleden, maar het blijken drie maanden te zijn.
Verder oogt hij niet ziek, alleen vorige week na het spugen even twee dagen.
Maar hij heeft hier nooit zo lang last van gehad, als hij eens diarree heeft is het na twee dagen kip eten weer helemaal over.
Hij eet en drinkt trouwens goed.