Woorden schieten te kort...
Buddy, mijn liefste, allerliefste schat
-
luckylabrador
- Hele grote hondenneus

-
Alice van Ginkel
- Hele grote hondenneus

Lieve Aileen, vandaag denk ik aan jou, want ik weet dat dit zo'n dag is dat je Buddy weer zo erg mist. Vandaag is het precies twee en een half jaar geleden dat Youri is overleden. Wat is de tijd hard gegaan maar het gemis wordt alleen maar erger. Kon ik maar even bij hem zijn......... Gisteren was ik jarig en moest ik natuurlijk weer aan hem denken want als ik dan een cadeautje kreeg dan lag hij naast me op de bank en dan was hij altijd zo nieuwsgierig wat er in het pakje zat. Zo leuk was dat! Gelukkig hebben we onze herinneringen nog, die kunnen ze ons niet afpakken.
Probeer niet al te verdrietig te zijn want ik denk dat die twee van ons heerlijk languit op een grasveld liggen met voldoende eten en drinken en dat zij onze liefde zeker voelen.
Sterkte vandaag en in gedachten ben ik bij je.
Veel liefs van Alice.
Probeer niet al te verdrietig te zijn want ik denk dat die twee van ons heerlijk languit op een grasveld liggen met voldoende eten en drinken en dat zij onze liefde zeker voelen.
Sterkte vandaag en in gedachten ben ik bij je.
Veel liefs van Alice.

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Aileen
- Speurneus

- Contacteer:
Buddy, je bent vannacht weer eens in mijn dromen geweest. Wat vond ik het zoooo fijn, maar ook weer verdrietig. Nu voel ik weer pijn en gemis.
Ik vergeet je echt noooooit!! Je zit altijd in mijn hart. Ik denk dagelijks nog even aan je. <3
Dat moest ik even kwijt
Ik vergeet je echt noooooit!! Je zit altijd in mijn hart. Ik denk dagelijks nog even aan je. <3
Dat moest ik even kwijt

Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
Wat gaat de tijd toch snel.. alweer 3,5 jaar geleden. Ik denk dat iedereen die toen hier al rondhing, Buddy nooit zal vergeten. Ik in ieder geval niet.
Een paar jaar geleden kwam ik regelmatig een oudere man met een bejaarde hond tegen. Die hond heette ook Buddy
en was volgens mij net zo'n lieverd als jouw Buddy, Aileen!
Een paar jaar geleden kwam ik regelmatig een oudere man met een bejaarde hond tegen. Die hond heette ook Buddy
-
retriever resort
- Speurneus

- Contacteer:
-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
luckylabrador
- Hele grote hondenneus

-
Aileen