hondenmand/hondenbank
-
chantal
ik kreeg helemaal geen e-mail meer dat er was gereageerd
Dus vandaar de late reactie
We hebben tot op heden nog niets leuks gevonden.
MAar dat is inderdaad nog een optie op een kinderafdeling kijken voor een kinderbankje/stoeltje dat vind ik een goede!!
En dat van facebook vind ik ook een heel goed idee!!
Thnx!!
en we zoeken nog even verder helaas nog niets gevonden tot nu toe
Dus ideeen blijven welkom!
Dus vandaar de late reactie
We hebben tot op heden nog niets leuks gevonden.
MAar dat is inderdaad nog een optie op een kinderafdeling kijken voor een kinderbankje/stoeltje dat vind ik een goede!!
En dat van facebook vind ik ook een heel goed idee!!
Thnx!!
en we zoeken nog even verder helaas nog niets gevonden tot nu toe
Dus ideeen blijven welkom!
-
Nienke & Foofer
- Grote hondenneus

Hoi,
ik heb deze mand in Duitsland gehaald (ik weet niet waar je woont), bij de Fressnapf. Je kan de hoes er af ritsen om deze te wassen. De vulling is ook te wassen en de randen blijven ook zonder de houten bak omhoog staan. De vulling bestaat uit 4 losse kussens voor de randen en 1 voor het binnenste van de mand, vandaar prima te verdelen met het wassen. Het binnenste was ik niet vaak maar de hoes wel, ruikt heerlijk fris weer.
Het is even een aankoop (rond de vijftig euro) maar gaat de hoes kapot heb je voor 20 euro een nieuwe.
Foofer is er dol op, als hij bij mijn ouders is geweest en daar in een ander mandje heeft gelegen komt hij thuis en gaat hij met een diepe verheerlijkende zucht weer in zijn eigen mandje liggen.

ik heb deze mand in Duitsland gehaald (ik weet niet waar je woont), bij de Fressnapf. Je kan de hoes er af ritsen om deze te wassen. De vulling is ook te wassen en de randen blijven ook zonder de houten bak omhoog staan. De vulling bestaat uit 4 losse kussens voor de randen en 1 voor het binnenste van de mand, vandaar prima te verdelen met het wassen. Het binnenste was ik niet vaak maar de hoes wel, ruikt heerlijk fris weer.
Het is even een aankoop (rond de vijftig euro) maar gaat de hoes kapot heb je voor 20 euro een nieuwe.
Foofer is er dol op, als hij bij mijn ouders is geweest en daar in een ander mandje heeft gelegen komt hij thuis en gaat hij met een diepe verheerlijkende zucht weer in zijn eigen mandje liggen.

-
Susan78
- Grote hondenneus

-
Huub
- Middelgrote hondenneus

Ik heb al 8 jaar een plastic mand.
Toendertijd voor Baloe gekocht.
3 jaar later en nog eentje gekocht omdat we toen 2 honden hadden.
Nu Heb ik alleen nog Huub en staat 1 van de manden buiten voor van de zomer.
Ik leg altijd lekkere dekentjes in zijn mand of oude dekbedhoezen makkelijk te wassen en heb altijd schone op voorraad.
Toendertijd voor Baloe gekocht.
3 jaar later en nog eentje gekocht omdat we toen 2 honden hadden.
Nu Heb ik alleen nog Huub en staat 1 van de manden buiten voor van de zomer.
Ik leg altijd lekkere dekentjes in zijn mand of oude dekbedhoezen makkelijk te wassen en heb altijd schone op voorraad.
Liefs Francis
Baloe en Sappa altijd in mijn hart
Baloe en Sappa altijd in mijn hart
-
chantal
-
chantal
-
jessica
- Speurneus

- Contacteer:
tja...wij hebben al heel veel geprobeerd vanaf dat we in 1998 onze eerste hond kregen.
Van riet wat opgevreten werd, tot plastic bak wat saai is en alles ertussen. Dingen die na een tijdje niet meer schoon te krijgen zijn, gaan stinken...
Hij is hier al een x genoemd en echt ideaal; de manden van Jolly Paws. Wij hebben m nu bijna 2 1/2jr en hij is nog steeds super! Kleuren, afmetingen zijn allemaal samen te stellen. Het is goed schoon te houden en het ziet er strak uit.
Van riet wat opgevreten werd, tot plastic bak wat saai is en alles ertussen. Dingen die na een tijdje niet meer schoon te krijgen zijn, gaan stinken...
Hij is hier al een x genoemd en echt ideaal; de manden van Jolly Paws. Wij hebben m nu bijna 2 1/2jr en hij is nog steeds super! Kleuren, afmetingen zijn allemaal samen te stellen. Het is goed schoon te houden en het ziet er strak uit.

©Monika
-
chantal
-
jessica
- Speurneus

- Contacteer:
-
chantal
jessica schreef:mmm...zoals al aangegeven kun je de mand zo laten maken als je zelf wilt. Dus zie ik het probleem nietchantal schreef:helaas is de mand van jolly paws niet echt hoog![]()
maar anders was het inderdaad wel een leuke mand
kan je er ook pootjes onder laten zetten? zodat de mand op `bank`hoogte staat?? want als dat zou kunnen is het nog wel een idee
-
Tilly
- Speurneus

- Contacteer:
wij hebben een bak laten maken door de man van Linda (hier op het forum Laika). 1 meter 32, was voor Gina en Akka en nu ligt Akka er alleen in. Abby went er nog niet aan.
Hier op de foto ligt de kleine er wel in

Echt super, schoon en mooi
Hier op de foto ligt de kleine er wel in

Echt super, schoon en mooi
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka
*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
Pootje van Gina & Akka
*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*