t gaat niet goed met Jamie
-
Jamiedepemie
- Hele grote hondenneus

-
Roos
-
Jamiedepemie
- Hele grote hondenneus

-
rimanime
- Speurneus

Heel veel knuffels voor jou en je mannetje. Dat wordt een pittige tijd

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
Jamiedepemie
- Hele grote hondenneus

-
Annamaria
- Grote hondenneus

- Contacteer:
Wat erg van zijn blessure en dat het zo lang moet duren. Ik hoop dat hij zijn tijd pijnvrij doorkomt en hij na zijn operatie snel aan zijn revalidatie kan gaan beginnen.
-
Jamiedepemie
- Hele grote hondenneus

Ik was op zoek naar een betere ondergrond waar Jamie op kan rondhompelen, want ik heb plavuizen (veel te glad) Hij gleed zooo ontzettend uit. Ter voorkoming van nog meer blessures.
En vond ik in een dekenkist een hele grote onderdeken (ha zuiver scheerwol
)
Bij zijn mand neergelegd richting etensbak waar hij altijd op af stiert en dat is dé ideale oplossing.
En vond ik in een dekenkist een hele grote onderdeken (ha zuiver scheerwol
Bij zijn mand neergelegd richting etensbak waar hij altijd op af stiert en dat is dé ideale oplossing.

de banner is fantastisch mooi gemaakt door Monika
-
speurneus carola
- Speurneus

er is iets op de markt tegen gladheid in de douche en badkamer, is dat niets, geeft je plavuizen een soort waslaagje waardoor die niet meer glad zijn
operaties aan kniebanden heb ik ervaring mee, hou er rekening mee dat de andere kant nu zwaarder belast gaat worden tijdens de revalidatie dus dat die ook kunnen beschadigen. het verloop duurt een paar weken, ze kunnen al vrij snel weer lopen maar het is een zware operatie spieren krijgen een klap en dat weer opbouwen duurt even. de eerste tijd dmv een handdoek of speciaal tuigje de achterhand ondersteunen kan soms nodig zijn
is het een herstellende operatie of zetten ze de knie vast? bij herstellende operatie zal er zo goed als nieuw worden (onze herder was reddingshond en deed behendigheid, dat heeft ie na een aantal maanden revalidatie weer kunnen doen), rennen springen e.d. kunnen daarna weer als vanouds, bij vastzetten van de knie wordt dat natuurlijk minder en wordt het aangeraden niet te springen e.d.
operaties aan kniebanden heb ik ervaring mee, hou er rekening mee dat de andere kant nu zwaarder belast gaat worden tijdens de revalidatie dus dat die ook kunnen beschadigen. het verloop duurt een paar weken, ze kunnen al vrij snel weer lopen maar het is een zware operatie spieren krijgen een klap en dat weer opbouwen duurt even. de eerste tijd dmv een handdoek of speciaal tuigje de achterhand ondersteunen kan soms nodig zijn
is het een herstellende operatie of zetten ze de knie vast? bij herstellende operatie zal er zo goed als nieuw worden (onze herder was reddingshond en deed behendigheid, dat heeft ie na een aantal maanden revalidatie weer kunnen doen), rennen springen e.d. kunnen daarna weer als vanouds, bij vastzetten van de knie wordt dat natuurlijk minder en wordt het aangeraden niet te springen e.d.
al me kinders uitgevlogen
-
Jamiedepemie
- Hele grote hondenneus

-
Nathalie81
- Snuffelneus