t gaat niet goed met Jamie
-
mullermariska
- Speurneus

-
Susan78
- Grote hondenneus

Lex heeft 2 jaar geleden nieuwe kruisbanden gekregen en z'n meniscus is toen ook weggehaald. Het duurde even voordat hij er weer op kon en mocht staan, maar hij liep daarna vrij snel weer als vanouds! Nu is hij 10 jaar en met behulp van glucosamine/chondroitine heeft ie nog steeds nergens last van.... Sterkte met de revalidatie!!
-
Jamiedepemie
- Hele grote hondenneus

Jamie is vanochtend om 9.00 uur geopereerd en om 15.00 uur weer thuis. Wel wat onrustig om een goede slaaphouding te vinden, maar nu ligt hij even een tukje te doen. Hopelijk heeft hij een rustige nacht. Hij krijgt pijnstilling.
Dank voor alle lieve duimen en sterkte
Dank voor alle lieve duimen en sterkte

de banner is fantastisch mooi gemaakt door Monika
-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
speurneus carola
- Speurneus

-
Jamiedepemie
- Hele grote hondenneus

-
sharon66057
- Speurneus

-
Jamiedepemie
- Hele grote hondenneus

vanmiddag naar eigen dierenarts voor wondcontrole en temperatuur meten. Verband mag van poot af.
Heeft iemand een foto hoe ik een Tshirt aantrek bij Jamie zodat hij van zijn hechtingen afblijft? want als hij een kap opheeft dan kan ik te weinig fysiek contact met hem maken.
Heeft iemand een foto hoe ik een Tshirt aantrek bij Jamie zodat hij van zijn hechtingen afblijft? want als hij een kap opheeft dan kan ik te weinig fysiek contact met hem maken.

de banner is fantastisch mooi gemaakt door Monika
-
AnjaS
- Speurneus

Fij dat de ok weer achter de rug is, nu duimen voor een voorspoedig herstel.
Knuffel voor jullie.
Helaas geen foto, maar wij deden de kop gewoon door de hals en waar je armen in moeten de voorpoten., dan met een schaar op de rug inknippen om, zo een strik te maken, snap je het nog?
Knuffel voor jullie.
Helaas geen foto, maar wij deden de kop gewoon door de hals en waar je armen in moeten de voorpoten., dan met een schaar op de rug inknippen om, zo een strik te maken, snap je het nog?

Dank je wel Anca