Crufts 2013

Plaats hier alles over hondenshows.
HennyH
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door HennyH »

toscak schreef:Ik vind deze lab ook te dik :? . Ik heb hem natuurlijk niet gevoeld, maar ik moet uitgaan van wat ik zie... en das te dik.

Wel een heerlijke kop.
Dat was ook mijn reactie. Mooie hond maar zou wel wat meer beweging kunnen gebruiken. Wat vatsig en weinig bespiering.

Met dit model Labrador en dan goed bespierd, dan was hij BIS geworden!! :D
Afbeelding
Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit
labbers
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door labbers »

Nee echt vind je hem vatsig?.. Ik heb helaas heel wat vatsige labs gezien bij ons in het hotel..en geen van hun kon bewegen als deze labrador. ik denk wel echt dat het je smaak moet zijn..wat ik al aangaf vind ik hem van het grovere soort. ik kan me wel voorstellen dat niet iedereen zo'n bouw mooi vind voor een labrador..
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
HennyH
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door HennyH »

labbers schreef:Nee echt vind je hem vatsig?.. Ik heb helaas heel wat vatsige labs gezien bij ons in het hotel..en geen van hun kon bewegen als deze labrador. ik denk wel echt dat het je smaak moet zijn..wat ik al aangaf vind ik hem van het grovere soort. ik kan me wel voorstellen dat niet iedereen zo'n bouw mooi vind voor een labrador..
Ik houd wel van een goed gebouwde en mooi hoog op de poten reu hoor. Het type jachtmodel heeft zeker niet mijn voorkeur.

Maar ik zag bijna geen bespiering en net iets te dik naar mijn zin. Een kilo of 3 eraf en een goed bespierde achterhand, hmmmmm, ja!! :verliefd1:
Afbeelding
Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit
bink
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door bink »

Gisteren terug gekomen van een paar hele leuke dagen op Crufts. The southeren golden retrievers display team heeft mijn hart gestolen, wat leuk om dat te zien!
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

bink schreef:Gisteren terug gekomen van een paar hele leuke dagen op Crufts. The southeren golden retrievers display team heeft mijn hart gestolen, wat leuk om dat te zien!
Die waren erg gaaf om te zine, maar ik moet eerlijk zeggen dat de politie demonstratie (zondag) ook erg goed in elkaar zat. :applaus:
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

Ja zeker te vatsig, en nogmaals... van wat je kunt zeggen via een beeldscherm. Dat hij goed bewoog is voor mij geen reden om aan te nemen dat hij niet te dik is. Want goed bewegen kon hij zeker.
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

HennyH schreef:
labbers schreef:Nee echt vind je hem vatsig?.. Ik heb helaas heel wat vatsige labs gezien bij ons in het hotel..en geen van hun kon bewegen als deze labrador. ik denk wel echt dat het je smaak moet zijn..wat ik al aangaf vind ik hem van het grovere soort. ik kan me wel voorstellen dat niet iedereen zo'n bouw mooi vind voor een labrador..
Ik houd wel van een goed gebouwde en mooi hoog op de poten reu hoor. Het type jachtmodel heeft zeker niet mijn voorkeur.

Maar ik zag bijna geen bespiering en net iets te dik naar mijn zin. Een kilo of 3 eraf en een goed bespierde achterhand, hmmmmm, ja!! :verliefd1:
Ik had hetzelfde kunnen schrijven :D
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
Els
Speurneus
Speurneus

toscak schreef:Ja zeker te vatsig, en nogmaals... van wat je kunt zeggen via een beeldscherm. Dat hij goed bewoog is voor mij geen reden om aan te nemen dat hij niet te dik is. Want goed bewegen kon hij zeker.
Hij bewoog erg mooi, had een mooi hoofd maar inderdaad te dik. En dat waren geen spieren. :( Hij stond vlak voor me. Wat ook opviel was dat hij heel erg onrustig was, bij even geen aandacht zat hij bij de baas in zn nek, stond te springen en te huppelen. De andere hondjes in de ring stonden rustig en netjes te wachten, maar deze was een sprinkhaan eerste klas.
Baasje had zo zn eigen methode (knietje onder zn kin, stevig vastpakken aan de keel) om hem te laten luisteren. :( Het ging op een zgn. spelende manier, maar het is gewoon niet mijn ding om zo met je hond om te gaan. Zal wel Italiaans zijn of zo. :?
Groetjes,
Els

laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

Els schreef:
toscak schreef:Ja zeker te vatsig, en nogmaals... van wat je kunt zeggen via een beeldscherm. Dat hij goed bewoog is voor mij geen reden om aan te nemen dat hij niet te dik is. Want goed bewegen kon hij zeker.
Hij bewoog erg mooi, had een mooi hoofd maar inderdaad te dik. En dat waren geen spieren. :( Hij stond vlak voor me. Wat ook opviel was dat hij heel erg onrustig was, bij even geen aandacht zat hij bij de baas in zn nek, stond te springen en te huppelen. De andere hondjes in de ring stonden rustig en netjes te wachten, maar deze was een sprinkhaan eerste klas.
Baasje had zo zn eigen methode (knietje onder zn kin, stevig vastpakken aan de keel) om hem te laten luisteren. :( Het ging op een zgn. spelende manier, maar het is gewoon niet mijn ding om zo met je hond om te gaan. Zal wel Italiaans zijn of zo. :?
zo gaat hij altijd met zijn honden om niet mijn ding jaren geleden is hij eens gedisqalifiseerd op de NLV dag had de neus van zijn hond met schoensmeer gedaan om hem zwarter te laten lijken
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

oh dat weet ik nog wel ja, dat verhaal..
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
bink
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door bink »

Els schreef:
bink schreef:Gisteren terug gekomen van een paar hele leuke dagen op Crufts. The southeren golden retrievers display team heeft mijn hart gestolen, wat leuk om dat te zien!
Die waren erg gaaf om te zine, maar ik moet eerlijk zeggen dat de politie demonstratie (zondag) ook erg goed in elkaar zat. :applaus:
Oh, ja Els die heb ik ook gezien. Dat was erg mooi appél werk.
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Pracht van een labrador maar inderdaad een spieren zou hem niet misstaan. Komt nu inderdaad wat "lubberig" over........
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
labbers
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Els dat is zeker ook niet mijn idee van hoe je om dient te gaan met je hond. Jij hebt er dus vlak bij gestaan en gezien dat hij te weinig bespiering had..dat kan je wel zien lijkt mij maar of hij te dik is..lees teveel vet..vatsig enz kan je denk ik niet weten want jij hebt hem niet gevoelt.. Ik zeg dit omdat onze Storm ook een hele stevige kerel is..voor mij ook wel ietsje teveel maar zo is hij nou eenmaal gebouwd..Het is wel een kanjer hoor :D .Echter als je hem voelt, zit je gewoon direct op de ribben..dat zou je echt niet zeggen als je hem ziet hoor. Voelen is dus wat mij betreft essentieel.
Els
Speurneus
Speurneus

daar heb je wel gelijk in, ik heb hem inderdaad niet gevoeld. :oops: Hij oogt in ieder geval niet slank, laat staan rank.
Groetjes,
Els

labbers
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Hij oogt zeker niet slank :lol:
Plaats reactie