tosca ruikt
-
- Kleine hondenneus
tosca ruikt
Hallo luitjes,
Ik heb een vraag misschien heeft iemand een idee.
Tosca begon ruim een maand geleden te ruiken .
Klinkt misschien raar maar het ruikt naar als je was te lang in de wasmachine heeft gezeten maar met zuur erdoor.
We zijn een week erna naar de dierenarts gegaan want eerst dachten we aan oorontsteking maar dat was het niet ze had wel vuil in dr oren maar geen ontsteking. De da zei dat ze haar anaalklieren niet goed leegt en daar zo van ruikt.
Daarna werd ze loops en hadden wij nog zoiets van misschien komt het daardoor want na de loopsheid nergens last van.
Nu begint ze weer te ruiken en vraag ik me af zou t weer van de anaalklieren komen.
Zo kort op elkaar?
Iemand enig idee
Gr becky
Ik heb een vraag misschien heeft iemand een idee.
Tosca begon ruim een maand geleden te ruiken .
Klinkt misschien raar maar het ruikt naar als je was te lang in de wasmachine heeft gezeten maar met zuur erdoor.
We zijn een week erna naar de dierenarts gegaan want eerst dachten we aan oorontsteking maar dat was het niet ze had wel vuil in dr oren maar geen ontsteking. De da zei dat ze haar anaalklieren niet goed leegt en daar zo van ruikt.
Daarna werd ze loops en hadden wij nog zoiets van misschien komt het daardoor want na de loopsheid nergens last van.
Nu begint ze weer te ruiken en vraag ik me af zou t weer van de anaalklieren komen.
Zo kort op elkaar?
Iemand enig idee
Gr becky
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
-
- Kleine hondenneus
- Santhos
- Snuffelneus
-
- Kleine hondenneus
Weer tijdje later nu ruikt ze weer helemaal niet het komt en het gaat.
Elke keer als ik denk nou dan gaan we maar naar de da dan ruik ik weer niets en is t over.
Word dan ook lastig naar de da gaan als je de klacht niet kan aantonen.
Ik wacht weer af of ik t weer ga ruiken!
Thx voor al jullie reacties
Elke keer als ik denk nou dan gaan we maar naar de da dan ruik ik weer niets en is t over.
-
- Middelgrote hondenneus
Welke brok was dat? Misschien dat anderen er iets aan hebben. We willen toch iets leren van elkaar.Pixie schreef:Roxy heeft ook een tijdje last gehad van kwalijke geurtjes achteraan. Eerst werd ook gedacht aan de anaalklieren, maar uiteindelijk bleek het te komen door een goedkope brok die we als beloning gebruikten (dus niet als voeder). Nadat we de brok niet meer kochten, was het geurtje weg.

-
- Middelgrote hondenneus
Hopelijk is het iets van tijdelijke aard. Sommige problemen lossen zich zelf op.becky0o01201 schreef:Weer tijdje later nu ruikt ze weer helemaal niet het komt en het gaat.

-
- Kleine hondenneus
De anaalklieren is een behoorlijke vislucht, zou het niet omschrijven als was die te lang in de machine heeft gezeten.
Als het de anaalklieren zijn, kan het idd dat het komt en gaat, dan heeft ze ze of tussendoor geleegd of ze zijn soms zo vol dat het er uit loopt en je het dan ruikt en het duurt dan weer een tijdje voor ze gevuld zijn en je het dus opnieuw ruikt.
Misschien gewoon even binnen lopen bij de praktijk als je het weer ruikt, het is wel een beetje vreemd.
Als het de anaalklieren zijn, kan het idd dat het komt en gaat, dan heeft ze ze of tussendoor geleegd of ze zijn soms zo vol dat het er uit loopt en je het dan ruikt en het duurt dan weer een tijdje voor ze gevuld zijn en je het dus opnieuw ruikt.
Misschien gewoon even binnen lopen bij de praktijk als je het weer ruikt, het is wel een beetje vreemd.
-
- Kleine hondenneus
Frolic. Daar was ze echt gek op en ze zou er alles voor doen. Ideaal om in het begin de basis aan te lerenfloor schreef:Welke brok was dat? Misschien dat anderen er iets aan hebben. We willen toch iets leren van elkaar.Pixie schreef:Roxy heeft ook een tijdje last gehad van kwalijke geurtjes achteraan. Eerst werd ook gedacht aan de anaalklieren, maar uiteindelijk bleek het te komen door een goedkope brok die we als beloning gebruikten (dus niet als voeder). Nadat we de brok niet meer kochten, was het geurtje weg.

-
- Hele grote hondenneus