Crufts 2013

Plaats hier alles over hondenshows.
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

sbientje schreef:juist ja, voedingsconditie (te dik/te dun) heeft niets te maken met bouw (zwaar bone/licht bone). Er zijn genoeg zwaargebouwde labradors die geen gram vet hebben en er zijn ook genoeg lichtgebouwde labradors die een rug als een bijzettafeltje hebben.
Zo kijk ik er ook naar.

Persoonlijk vind ik de iets minder zwaar gebouwde labrador fijner.
Past ook makkelijker op de scoot tussen mijn benen.

(Honden)neefje van Bowie logeerde hier laatst een weekje en die is zwaar gebouwd (zijn voedingscontidie is op het moment wel net iets aan de ruime kant, zei baasje zelf), maar die liep toch ook keurig in draf naast de scoot mee, z'n conditie was prima.
labbers
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door labbers »

Bowie schreef:
sbientje schreef:juist ja, voedingsconditie (te dik/te dun) heeft niets te maken met bouw (zwaar bone/licht bone). Er zijn genoeg zwaargebouwde labradors die geen gram vet hebben en er zijn ook genoeg lichtgebouwde labradors die een rug als een bijzettafeltje hebben.
Zo kijk ik er ook naar.

Persoonlijk vind ik de iets minder zwaar gebouwde labrador fijner.
Past ook makkelijker op de scoot tussen mijn benen.

(Honden)neefje van Bowie logeerde hier laatst een weekje en die is zwaar gebouwd (zijn voedingscontidie is op het moment wel net iets aan de ruime kant, zei baasje zelf), maar die liep toch ook keurig in draf naast de scoot mee, z'n conditie was prima.
Zo is het weer duidelijk! :D
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
Plaats reactie