t gaat niet goed met Jamie
-
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
Weet niet of die dan zo goed blijft zitten als je de kont door de hals doet( of misschien klein shirtje), maar misschien als je een ruim t shirt neemt dat je de hals in kan knippen , zodat die met zijn achterpoten in de mouwen kan...Jamiedepemie schreef:het is Jamie zijn rechter achterpoot, dus achterpoten door de mouwen en kont door de hals ?
Iig Succes! Beterschap voor Jamie.

Dank je wel Anca

-
- Speurneus
ik deed bij die van ons ook tshirt aan, achterste voren, dus staart door de hals en poten door de mouwen eventuel met verbandtape de mouwen wat dichtplakken zeker die bij de wond
tshirt vast zetten door tuigje aan te doen, de zoom links en rechts onder het tuig door aan de bovenkant aan elkaar knopen dan bleef ie prima zitten
tshirt vast zetten door tuigje aan te doen, de zoom links en rechts onder het tuig door aan de bovenkant aan elkaar knopen dan bleef ie prima zitten
al me kinders uitgevlogen
-
- Hele grote hondenneus
Jamie doet af en toe een poging op op zijn voet te gaan staan. Zijn poot is nog gezwollen. Gisteren is hij helaas omgevallen en deed zijn poot weer erg zeer. Hij bruist van de energie en wil eigenlijk even rennen, maar ja... 40 dagen rust is voorgeschreven. De 28ste gaan de hechtingen eruit en nacontrole.
Hij is zooo stoer en heel erg geduldig mijn mannetje
Hij is zooo stoer en heel erg geduldig mijn mannetje

de banner is fantastisch mooi gemaakt door Monika

-
- Kleine hondenneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
Misschien is het al niet meer nodig, het berichtje is al van afgelopen donderdag zie ik, maar je kan bij de meeste dierenartsen speciale, elastische rompertjes kopen, die met drukkers sluiten. Veel fijner dan zo´n kap.Jamiedepemie schreef:vanmiddag naar eigen dierenarts voor wondcontrole en temperatuur meten. Verband mag van poot af.
Heeft iemand een foto hoe ik een Tshirt aantrek bij Jamie zodat hij van zijn hechtingen afblijft? want als hij een kap opheeft dan kan ik te weinig fysiek contact met hem maken.
Sterkte voor jou en je mannetje.
Hanneke