Wat een fijne dierenarts

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Wat een fijne dierenarts

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

In oktober kreeg Amy een oorontsteking, wij naar de DA: ik dacht oormijt volgens de DA niet, maar wel een ontsteking Surolan mee, bij de controle nog niet over doorgaan met druppelen, toen werd ik eind oktober onverwachts met spoed geopereerd. Ik kon niet terug voor controle omdat ik zelf nog niks kon, advies doorgaan met Surolan. Halverwege december leek het beter te gaan gebeld, ik mocht stoppen en in januari even bellen. Dus in januari gebeld Amy begon weer te schudden en te krabben. Start Surolan en eind januari op su voor controle. De DA keek in het oor, ik vond het verdacht veel op oormijt lijken ( plaatjes op internet opgezocht) ze was onvoorzichtig deed Amy pijn en als ik Amy niet opgevangen had was ze vd tafel gevallen. Advies doorgaan met Surolan zeker een maand. Begin februari gebeld dat er geen verbetering in zat, advies gewoon doorgaan einde vd maand controle. :?
Ik was het zat, heb een andere DA gebeld, afspraak gemaakt. Ze schrok het zag er van binnen vreselijk uit, beide oren en ja.... :mad:
Amy had oormijt! Ik heb om een kweek gevraagd, ik was haar voor ze wilde het al voorstellen. Amy werd behandeld tegen de mijt en de kweek afwachten... 3dgn later de uitslag 6 verschillende bacteriën en gisten. Meteen uitgebreide oogdruppels en na 2 wkn controle en dan ook Bommel mee om te laten checken want de ontsteking zou ook bij hem kunnen zitten.
2 dgn na de uitslag bleek er ook nog een pseudomonas gekweekt!

Controle 2 wkn later iets verbetering, Bommel gelukkig niets ( en ik hoefde voor hem ook niets te betalen :klasse: )
Inmiddels bijna 2 mnd verder om de 2 wkn voor controle, maar dat heb ik er voor over hoor, de laatste keer bijna alles weg en raad eens ik hoefde niets te betalen :applaus: over 2 wkn terug en nu om de dag druppelen.

Deze DA heeft hart voor dieren en zorgt dat je je hand op de knip kan houden, kom je met 2 honden te gelijk betaal je voor 1 een heel consult en voor de andere een half consult. Het controle consult is geen volledig consult en ik hoef niet eens iedere keer te betalen...ze zijn er dus wel..echte dierenartsen :wink:
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Ja, het is even zoeken, maar ze zijn er wel.

Goed dat je naar een ander bent gegaan.

Welke medicatie heeft Amy nou gekregen?
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

't Is zeker zoeken. Fijn dat je nu bij zo'n fijne DA bent, beter voor Amy en ook fijner voor je portemonnee.
Pixie
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Pixie »

:confused: Moeten jullie extra betalen als je twee dieren meebrengt? Onze dierenarts vraagt gewoon de prijs van een consult + de prijs van de behandelingen, ongeacht hoeveel dieren ik meebreng... Onlangs bijvoorbeeld drie katten binnengebracht: dat is dan één consult + drie vaccins betalen. Twee weken geleden moest één kat onder het mes. Toen ik die 's avonds ging ophalen, nam ik Roxy mee voor een check-up van tanden en gewrichten. Dan moest ik enkel de operatie van de kat + de pilletjes voor Roxy betalen. Ik bof precies wel met mijn DA!
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Sowieso heb ik de indruk dat de DA's in België vriendelijkere prijzen rekenen dan in Nederland.
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

@lien aurizon krijgt ze nu en dat gaat goed :)
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
labbers
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door labbers »

Jeetje wat fijn datl deze da het goed heeft aangepakt..want dan ben je toch aan het tobben hè.
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
irma
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door irma »

Tja een goede dierenarst (praktijk) is goud waard.
Izzy geel Pearlcourt Izzy 28 december 2009
Plaats reactie