is net de sound of music maar dan net ff anders...
Co en ik aan het fietsen
-
speurneus carola
- Speurneus

ik heb hier het tegenovergestelde, wat fietsen betreft dan he, oja en is een teef... ik moet uitkijken voor me tenen want ze bijt er zo in uit enthousiasme en omdat ik volgens haar te langzaam ga, ik heb al helemaal geen zin en puf om te fietsen (wor je moe van zeg ik altijd) dus we doen het niet al te vaak, mede ook dat hier heel veldhoven weet dat ik met mijn labje aan fietsen ben.

al me kinders uitgevlogen
-
Lars en Daniëlle
- Hele grote hondenneus

-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
Knutselsmurf
- Beheerder

- Contacteer:
-
Wil enCo
- Hele grote hondenneus

nou, we zijn nu een week verder, en ik moet zeggen: jahaha het gaat iets beter! (met de nadruk op iets dan
)
vanmiddag kwamen we tijdens het fietsen 2 jongens tegen op skeelers en dat vond Co geweldig en hij heeft een heel stuk met zn staart in de lucht en in volle draf meegelopen met die jongens!
maar ja opeens: nou DAG mevrouw ,wij gaan hier rechts en daar gingen ze weer , de boys en ook Co zakte gelijk weer in
Maar we houden stand , we worden sraks nog broodmager allebei jullie zallen het zien!
vanmiddag kwamen we tijdens het fietsen 2 jongens tegen op skeelers en dat vond Co geweldig en hij heeft een heel stuk met zn staart in de lucht en in volle draf meegelopen met die jongens!
maar ja opeens: nou DAG mevrouw ,wij gaan hier rechts en daar gingen ze weer , de boys en ook Co zakte gelijk weer in
Maar we houden stand , we worden sraks nog broodmager allebei jullie zallen het zien!
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
-
dinodap
- Middelgrote hondenneus

Wil enCo schreef:hahaha ,welnee , labradorforum is leuk genoeg hoor!rimanime schreef:Ik zou om te beginnen je verhalen gaan bundelen en uitgeven in boekvorm
-
Wil enCo
- Hele grote hondenneus

oh oeps Gerdien,beetje late reactieGerdien schreef:Haha Wil, jammer dat ik je niet ben tegengekomen!:-) Dat had ik wel eens willen zien die snelheid waar jullie mee fietsten....Co (en jij misschien ook
) was vast blij dat hij thuis was....
Wat voor ras is die Bandit? Bij ons op cursus zit ook een hond die zo heet nl.
Is ook niet Tom zijn vriend, terwijl Tom eigenlijk alle grote honden wel leuk vindt....
Bandit is gewoon Co zn tweelingbroer,maar dan in zwarte uitgave. En met hem rent er dan zo,n boerenfox ,net Ep zn tweelingbroer
het is net op de hoek van het tennis veld en bij die paardenlogeerstal.
Maar het houd ons fris, Co en mij: altijd spannend :zijn ZE er vandaag of niet?
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
jaaaaaaaaaaaaaaaa heel goed plan. Zet je man even langs de kant met een videocamera, jij skeelers aan, Co ernaast aan de lijn en een aartsvijand op een meter of 100... ik zeg: doenWil enCo schreef:hmmm,trouwens skeelers he..
en euhhh.... verder is het hier herkenbaar trouwens. Juna vindt naast de fiets lopen toch wel een van de meest zinloze bezigheden die er is. Ze gaat dus altijd zo sukkelig mogelijk lopen en als je iets langzamer gaat fietsen, gaat zij nog langzamer, tot we volledig stilstaan ongeveer.

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
HennyH
- Speurneus

Al smurfende, leert men!