Jammer genoeg niet de allerbeste foto's maar wel heel erg leuk.
Samen gaan we al buiten rijden, en ze zijn nu al de beste maatjes.
M'n paardje nobel haalt allerlei fratsen uit om maar niet bovenop lana te gaan staan. En lana laat zich alle aandacht wel bevallen van nobel.
Ze zijn zelfs samen bang van de kudde koeien die op ze af stormen
Schattig!!
(mijn ervaring was toen alleen wel; zodra ik op het paard zat vond Joep dat een rare gewaarwording. En als t paard nog es in draf of galop gaat...!!)
Nou volgens mij bof ik enorm, want ze zijn echt dol op elkaar. Lana (zo jong als ze is) loopt lekker voor nobel z'n benen langs, en nobel staat dan meteen op de rem. Hij maakt er een heel dansje van om lana maar te ontwijken hAhaha. En als
dank likt lana nobel helemaal af. Ze zijn zoooooo leuk samen.
wat schattig
Hier ook een hond die een beetje bang is van paarden, hij houdt afstand. Maar dat komt door slechte ervaringen met schrikdraad
Ik wist niet dat een paard zo voorzichtig zou zijn om maar niet op een hondje te gaan staan. Wat mooi!
Lex heeft 1 keer kennis gemaakt met mijn bijrijdpaard en die begon blij te hinniken toen ik aan kwam lopen (als begroeting). Lex schrok daar zo van, dat ie niet meer achter mijn benen vandaan is gekomen...
Lex 27-02-2003 (overleden op 28-11-2014) voor altijd in ons hart.. Joep (Wise Tails Lucky Boy) 21-05-2012