Droogmachine

Vragen over de voeding van je Labrador? Plaats ze hier.
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Ik gebruik de magere versie en bind het met ei en wat kruiden. Het duurt alleen heel lang tot het echt goed droog is, s avonds aanzetten en met een beetje geluk is het dan de volgende namiddag/avond wel droog

Op dit moment staat de droger aan met gans en als dat klaar is gaat het restant geelhaar erin, ook zo'n feestje om te drogen. Dát duurt pas lang, maar weggooien is ook zo zonde. :?
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Els schreef:Ik gebruik de magere versie en bind het met ei en wat kruiden. Het duurt alleen heel lang tot het echt goed droog is, s avonds aanzetten en met een beetje geluk is het dan de volgende namiddag/avond wel droog

Op dit moment staat de droger aan met gans en als dat klaar is gaat het restant geelhaar erin, ook zo'n feestje om te drogen. Dát duurt pas lang, maar weggooien is ook zo zonde. :?
Wat is geelhaar Els
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Runder nekspier, meestal van hooglanders. Word flink hard als je het droogt en is taai. Om er stukken vanaf te krijgen heb je een goede schaar nodig of een scherp aardappelschilmesje.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Plaats reactie