Bear heeft zich eind vorig jaar iets verrekt in zijn rug en kon van het ene op het andere moment nog nauwelijks lopen.
Als het dus te maken zou hebben met het op haar rug liggen tijdens de operatie en er iets vast zit, zou ik eens contact opnemen met een dieren ostheopaat, hier heeft Bear heel veel baat bij gehad en binnen een paar dagen liep hij weer normaal.
Sterkte met Kira
Kira in de lappenmand
-
-kim-
- Speurneus

-
corretje
- Hele grote hondenneus

Volgens mij slaat de duur aan. Misschien was ik te ongedurig. Het lijkt nu ook te slinken en wat minder rood te zijn. Als ik aan haar rug zit vind ze dat nog niet echt fijn. Maar Carola ik snap het nu wel. Als ze een tijdje op haar rug heeft moeten liggen, dan kunnen de spieren wel stijf zijn van een rare houding. Masseren vind ze niet echt heel prettig, maar het voelt iets minder stijf aan dan gisteravond. Dus hopelijk gaat het de goede kant op. En bedankt voor het meedenken. Kira is `mijn`eerste hond dus advies e.d is altijd welkom als er wat is.
Vanmorgen was ze aan het spelen met Diezel op haar manier. Balletje van elkaar afpakken terwijl ze languit op de grond-kussen liggen.
Ze moesten het wel rustig aan doen van me. Het lopen gaat ook weer wat beter. Dus ik hoop op een goede afloop. Ze slaapt nog wel lekker veel, maar dat is normaal voor haar. Hoe meer je slaapt hoe sneller je beter bent denk ik maar.
Bedankt voor jullie steun allemaal. Groetjes van Corine
Vanmorgen was ze aan het spelen met Diezel op haar manier. Balletje van elkaar afpakken terwijl ze languit op de grond-kussen liggen.
Ze moesten het wel rustig aan doen van me. Het lopen gaat ook weer wat beter. Dus ik hoop op een goede afloop. Ze slaapt nog wel lekker veel, maar dat is normaal voor haar. Hoe meer je slaapt hoe sneller je beter bent denk ik maar.
Bedankt voor jullie steun allemaal. Groetjes van Corine