Misschien begrijp ik het niet, maar dat heb je toch zelf in de hand?? Begeleid het contact tussen de honden, voorkom dat het heftig kan worden, laat beide honden weten welk gedrag je wel tolereert en welk gedrag niet (zowel van de pup als de volwassen hond). Laat beide honden respectvol met elkaar omgaan. Zou wel, zeker de komende periode, voor elk contact moment met de pup gespeeld hebben en met de volwassen hond op pad zijn geweest zodat er een dosis energie uit is.Binno schreef:dan heb ik een probleemWil enCo schreef:maar ja ,wat als het niet goed gaat komen dan ?roef schreef:stiekem ga ik er van uit dat het helemaal goed komt tussen die 2 van je
het is wel een leukerd hoor!![]()
uit het zware leven van...
-
*Remy*
- Kleine hondenneus

-
Binno
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
er wordt aan gewerkt en dat het niet gaat lukken is "worst case scenario" hoor...*Remy* schreef:Misschien begrijp ik het niet, maar dat heb je toch zelf in de hand?? Begeleid het contact tussen de honden, voorkom dat het heftig kan worden, laat beide honden weten welk gedrag je wel tolereert en welk gedrag niet (zowel van de pup als de volwassen hond). Laat beide honden respectvol met elkaar omgaan. Zou wel, zeker de komende periode, voor elk contact moment met de pup gespeeld hebben en met de volwassen hond op pad zijn geweest zodat er een dosis energie uit is.
ik ga er vooralsnog vanuit dat het met de juiste aanpak en geduld wel goed gaat komen

Wood Fen Moos °23-03-2013-
Els
- Speurneus

Komt heus wel goed. Geef het de tijd, de honden van een goede vriendin hebben een volle maand elkaar genegeerd, daarna trok de oudste een paar dagen zn lip op en tegenwoordig liggen ze heerlijk samen in 1 mand.Binno schreef:er wordt aan gewerkt en dat het niet gaat lukken is "worst case scenario" hoor...*Remy* schreef:Misschien begrijp ik het niet, maar dat heb je toch zelf in de hand?? Begeleid het contact tussen de honden, voorkom dat het heftig kan worden, laat beide honden weten welk gedrag je wel tolereert en welk gedrag niet (zowel van de pup als de volwassen hond). Laat beide honden respectvol met elkaar omgaan. Zou wel, zeker de komende periode, voor elk contact moment met de pup gespeeld hebben en met de volwassen hond op pad zijn geweest zodat er een dosis energie uit is.
ik ga er vooralsnog vanuit dat het met de juiste aanpak en geduld wel goed gaat komen
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
Lars en Daniëlle
- Hele grote hondenneus