Geitenmelk bevat minder lactose dan biogarde, maar an sich is biogarde of (als je aan plantjes kunt komen) kefir ook prima.
Het komt erop neer dat geitenmelk het dichtste bij hondenmelk staat en daardoor het beste verdragen word. Gewone koemelk reageren veel honden niet lekker op.
Over naar KVV: eerste tijd steeds hetzelfde geven?
-
Franca
- Snuffelneus

Nog even een laatste stand van zaken: het gaat prima! Als hij gezwommen heeft in zee of veel pens heeft gehad, is zijn poep echt dun, maar dat herstelt snel en zolang ik weet waar het van komt maak ik me geen zorgen.
Hij krijgt nu ook een paar keer per week wat gekookte of gepureerde groenten of een eitje en de geitenmelk staat ook standaard in de koelkast. Ik zie zijn vacht nog mooier worden en de hoeveelheid poep is schrikbarend minder. Het voelt echt fijn om te weten dat je beter voor je hond zorgt dan met brokken, althans zo ervaar ik het. Blij dat ik de stap heb gezet en erg bedankt voor jullie advies en ervaringen!
Hij krijgt nu ook een paar keer per week wat gekookte of gepureerde groenten of een eitje en de geitenmelk staat ook standaard in de koelkast. Ik zie zijn vacht nog mooier worden en de hoeveelheid poep is schrikbarend minder. Het voelt echt fijn om te weten dat je beter voor je hond zorgt dan met brokken, althans zo ervaar ik het. Blij dat ik de stap heb gezet en erg bedankt voor jullie advies en ervaringen!