Het voer van jouw lab
-
- Grote hondenneus
-
- Snuffelneus
Bumba krijgt Pedigree, dit omdat hij dit ook al kreeg bij de fokker. Hoe Bumba het er precies op doet weet ik nog niet, gister viel me zwaar tegen omdat hij toen wel 5 x ontlasting heeft gehad en dan ook nog eens diarree. Dus we moeten het eventjes aankijken, en anders moeten we overstappen naar een ander merk.
-
- Speurneus
Pedigree is geen goed voer, zit heel veel zout in en veel kunstmatige geur en smaakstoffen, niet echt gezond dus.Sjotefleja schreef:Bumba krijgt Pedigree, dit omdat hij dit ook al kreeg bij de fokker. Hoe Bumba het er precies op doet weet ik nog niet, gister viel me zwaar tegen omdat hij toen wel 5 x ontlasting heeft gehad en dan ook nog eens diarree. Dus we moeten het eventjes aankijken, en anders moeten we overstappen naar een ander merk.
Zou snel overstappen op een goede brok met weinig/geen granen en veel procent vlees of op KVV/vers vlees

groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013

-
- Speurneus
Ik voer op het moment een combi van KVV van Tammenga en Carnivoer en NRV.
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013

-
- Snuffelneus
Bedankt voor de tip! Het leek me inderdaad al niet heel erg goed omdat ie veel drinkt, en daarbij (zoals ik al zei) veel ontlasting heeft. Wat zou dan eventueel wel goed voer zijn voor een lab?-kim- schreef:Pedigree is geen goed voer, zit heel veel zout in en veel kunstmatige geur en smaakstoffen, niet echt gezond dus.Sjotefleja schreef:Bumba krijgt Pedigree, dit omdat hij dit ook al kreeg bij de fokker. Hoe Bumba het er precies op doet weet ik nog niet, gister viel me zwaar tegen omdat hij toen wel 5 x ontlasting heeft gehad en dan ook nog eens diarree. Dus we moeten het eventjes aankijken, en anders moeten we overstappen naar een ander merk.
Zou snel overstappen op een goede brok met weinig/geen granen en veel procent vlees of op KVV/vers vlees
-
- Grote hondenneus
Lex heeft jarenlang Canex Vis en Rijst gegeten en is 2 jaar geleden overgestapt op Canex Senior en light. Hij glimt en is kerngezond. Hij heeft ook weinig ontlasting. 1x in de week krijgt hij een eitje en om de dag krijgt hij een bot met pens en een gedroogd visje erin. 

Bo eet al jaren hetzelfde: Prins Procare Super.
Is een prima brok en voor een redelijke prijs.
@Sjotefleja voordat je overstapt naar een ander merk zou ik even wachten totdat je hond goed gewend is bij je. Te veel veranderingen ineens zijn ook niet goed voor je hond. En hoewel Pedigree inderdaad niet geweldig is, vergif is het ook weer niet.
Is een prima brok en voor een redelijke prijs.
@Sjotefleja voordat je overstapt naar een ander merk zou ik even wachten totdat je hond goed gewend is bij je. Te veel veranderingen ineens zijn ook niet goed voor je hond. En hoewel Pedigree inderdaad niet geweldig is, vergif is het ook weer niet.
-
- Speurneus
Sjotefleja schreef:Bedankt voor de tip! Het leek me inderdaad al niet heel erg goed omdat ie veel drinkt, en daarbij (zoals ik al zei) veel ontlasting heeft. Wat zou dan eventueel wel goed voer zijn voor een lab?-kim- schreef:Pedigree is geen goed voer, zit heel veel zout in en veel kunstmatige geur en smaakstoffen, niet echt gezond dus.Sjotefleja schreef:Bumba krijgt Pedigree, dit omdat hij dit ook al kreeg bij de fokker. Hoe Bumba het er precies op doet weet ik nog niet, gister viel me zwaar tegen omdat hij toen wel 5 x ontlasting heeft gehad en dan ook nog eens diarree. Dus we moeten het eventjes aankijken, en anders moeten we overstappen naar een ander merk.
Kijk eens op http://www.voerwijzer.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
- Kleine hondenneus
Lana kreeg vanuit de fokker royal canin mee, Maar daar ging ze dus echt heel erg van aan de schijterij (excuus voor mijn taalgebruik
) Ook andere brokken maakten het alleen maar erger. Toen ben ik overgestapt naar KVV van Smuldier (glutervrij) en hiermee kwamen haar darmen weer tot rust en kwam ze weer netjes aan.
Maar omdat ik het niet handig vind voor vakantie heb ik, na lang zoeken, een brok gevonden van Nutram (biologische brok, canadees).
Hier doet ze het goed op, ontlasting is mooi stevig, alleen inderdaad wel 2x zoveel als alleen met KVV.
Dus nu geef ik 's avonds KVV, en 's ochtends brokken en ze ziet er super uit.

Maar omdat ik het niet handig vind voor vakantie heb ik, na lang zoeken, een brok gevonden van Nutram (biologische brok, canadees).
Hier doet ze het goed op, ontlasting is mooi stevig, alleen inderdaad wel 2x zoveel als alleen met KVV.
Dus nu geef ik 's avonds KVV, en 's ochtends brokken en ze ziet er super uit.

-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer: