Bij ons ging de eerste nacht heel goed, geen gepiep en wekker gezet halverwege om hem een keer te laten plassen.
's Avonds lijkt hij al in diepere slaap als het donker is en de nachten blijven zonder een kik.
Overdag is het nog flink druk om op hem te letten dat hij niets in huis doet. (plasje dan, want poepen doet hij wel buiten, kost hem moeite in de zin van dat hij er niet snel voor wil gaan zitten....zucht!

Hij is lief, en luistert graag, maar ook ondeugend wat er bij hoort. Erg volhardend in dingen die hij ERG GRAAG wil, zeker datgene wat hij dus niet mag.......bijten in handen/vingers, de bank, stroomdraad van de laptop

Nu balen we wel een beetje dat hij de laatste drie nachten lekker makkelijk in zijn bench plast!!! Verdikkie. Ik dacht de 1e nacht dat het misschien toch te lang is geweest, dus wekker weer ietsje vroeger gezet. Nu had hij het vannacht tot 4.15uur prima gedaan, komen we half 7 beneden, heeft hij binnen die 2uur weer lekker geplast op zijn kleed! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Hij taalt er ook niet naar om piepend aan te geven dat hij moet, overdag ook niet.
Iemand nog tips?????? Ik ga zijn kleed er uit laten en doe er een kleinere handdoek in, met het idee dat hij eerder merkt dat hij dan in de nattigheid ligt.
De bench is overigens al wel verkleind met een houten plank.
Ben pas rondje wezen lopen met de rugzak op mijn buik om hem wat van de "wereld" te laten zien! Erg leuk.
Hebben nu de doggyride, dus vlg keer met de fiets.
Inmiddels ook gisteren gestart met de puppycursus. Tja de autorit erheen vond hij helemaal niets. Hij is misselijk geworden.
Naar de dierenarts daarna heb ik hem op mijn schoot gehouden om naar buiten te kunnen kijken. (mijn partner reed hoor

Hebben het boekje HIJ WIL DAT, erg handig. Meneertje slaapt ook veel en bij vele nieuwe indrukken merken we dat hij snel moe is en flink slaapt daarna! (ook dromen)
Ben benieuwd naar de andere ervaringen......maar euh ook voor degene die al lang geen pups meer heeft -> REAGEREN GRAAG HOOR!

groetjes en