Kay schreef:Wat een mooi keurverslag, als die een 3e paats is ben ik wel benieuwd wat nummer 1 hoort want zie toch weinig verbeterpunten in jouw verslag
Dat is ook het eerste wat ik dacht! Dan moeten nummer 1 en 2 wel hele perfecte hondjes zijn geweest! Knap gedaan hoor, ik vind Pom ook een plaatje
geloof dat het teefje dat de babyklasse won uiteindelijk ook beste baby werd, was volgens mij van een fokker dus misschien dat het verslag daar wel op de site staat. Zal vanavond eens koekeloeren, ben wel benieuwd
Helaas heb ik Pom alleen uit de verte gezien. Maar leuk om jou eens in het echt te zien.
Pippi ♀ (Doiridh of Molly's Mountain) 2-7-2007 (2-3-2017 overleden) Zelda ♀ (Fairywood's Top of the Rock) 28-1-2009 Yoshi ♀ (Black Yoshi van Labradorestad) 26-2-2012 Mika ♀(Fair-Court Whispering Star,oppashond is van zus) 3-3-2013 Rosalina ♀(Yoshi's Rosalina v. Labradorestad) 5-9-2016
Leuk om je gezien te hebben, en leuk om Pom te zien, wel jammer dat ik je showdebuut niet helemaal heb kunnen zien omdat ik we werd geroepen.
sbientje schreef:geloof dat het teefje dat de babyklasse won uiteindelijk ook beste baby werd, was volgens mij van een fokker dus misschien dat het verslag daar wel op de site staat. Zal vanavond eens koekeloeren, ben wel benieuwd
roelien schreef:Leuk om je gezien te hebben, en leuk om Pom te zien, wel jammer dat ik je showdebuut niet helemaal heb kunnen zien omdat ik we werd geroepen.
sbientje schreef:geloof dat het teefje dat de babyklasse won uiteindelijk ook beste baby werd, was volgens mij van een fokker dus misschien dat het verslag daar wel op de site staat. Zal vanavond eens koekeloeren, ben wel benieuwd
Sabine met Pom aan het showen, ik vond het wel een avontuur! Jullie deden het leuk hoor, samen. En natuurlijk vond ik het gewoon gezellig dat je er was
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!
Lien schreef:Ik heb ook ingeschreven voor Bennekom, dan moeten we écht kennismaken hoor!
Ik zag je berichtje gisteren pas toen ik terug was
ik heb nog naar je gezocht, els zei een streepjesjas en blond haar, ze heeft zelfs de tent aangewezen, maar ik zag je niet
Wel blond haar maar geen streepjesjas maar grijs fleecevest
Ik PB mijn mobiel wel even, dan móet het goed gaan
Jij had toch een jas aan met streepjes? Blond haar, bruine hond en de juiste tent. En dan nog je niet vinden. Volgende keer Flow maar meenemen, die vond je schatje wel heel erg leuk.