zweertje....
-
Sigrid-75
- Kleine hondenneus

zweertje....
Yara heeft een zweertje op haar buikje...een klein etterbultje (vandaag ietsje groter dan gisteren) gaat dit vanzelf weg of wat kan ik eraan doen?
Wie heeft raad?
Wie heeft raad?
-
speurneus carola
- Speurneus

das vast een jeugdpuistje, dan komen er wel meer, ff opletten dat ze niet open springen of door het likken open wondjes worden, gaat over algemeen vanzelf weer weg, als ze gaan jeuken ff naar de da gaan, krijg je een zalfje mee.
te veel er aan doktoren met allerlei zalfjes maakt het vaak erger.
anders voor alle zekerheid naar de da, dan heb je zekerheid wat het is
te veel er aan doktoren met allerlei zalfjes maakt het vaak erger.
anders voor alle zekerheid naar de da, dan heb je zekerheid wat het is
al me kinders uitgevlogen
-
Sigrid-75
- Kleine hondenneus

-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Anita74
- Middelgrote hondenneus

-
Sigrid-75
- Kleine hondenneus

We waren dinsdag naar de DA geweest... ik wilde het zekere voor het onzekere, het is namelijk ons eerste pupke.
De DA vertelde ons dat het jeugdpuistjes waren, daar kun je wel medicijn tegen geven, maar zonder gaat het ook vanzelf weg en dat is natuurlijk beter voor ons Yara; liever geen medicijn als het niet meteen nodig is toch?!!
De puistjes die ze had zijn inmiddels al ingedroogd en ik zie momenteel geen nieuwe gelukkig.
De DA vertelde ons dat het jeugdpuistjes waren, daar kun je wel medicijn tegen geven, maar zonder gaat het ook vanzelf weg en dat is natuurlijk beter voor ons Yara; liever geen medicijn als het niet meteen nodig is toch?!!
De puistjes die ze had zijn inmiddels al ingedroogd en ik zie momenteel geen nieuwe gelukkig.