bot met vlees om aan te knagen

Vragen over de voeding van je Labrador? Plaats ze hier.
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Hier wordt er altijd netjes op gekauwd hoor, maar goed dat is maar net hoe je het beleefd natuurlijk. Ze is ook nog klein, zou dat geen rol kunnen spelen in het weg krijgen van strot?
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Misschien wel, maar een (halve) zalmkop eet ze rustig en relaxed. Iig heb ik er nog een aantal (strot) in de vriezer liggen, die bewaar ik nog wel. Desnoods vul ik ze, ipv een kong ofzo.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
michelle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door michelle »

rimanime schreef:
michelle schreef:
Roos schreef:Dat kan ik goed begrijpen Michelle, maar zit het hele leven niet vol met risico's? Dit om het wat te relativeren hoor. Ook het konijnenbotje wat zij buiten vind kan dwars gaan liggen of wat dan ook. Voor mij zeker geen reden om mijn honden kauwplezier te ontzeggen in ieder geval.

En mocht je aan strot kunnen komen kun je haar dat gerust geven, daar zit geen bot in (zacht kraakbeen) alleen het geheel is best taai, daardoor doen ze er zo lang mee :wink:
ja dat is natuurlijk ook wel zo :)
Ik denk dan altijd zal je net zien dat het bij mij weer fout gaat.
die strot wil ik dan nog wel eens gaan proberen er loopt in ons wandel gebied een vrouwtje die barft meen ik.
zal het eens aan haar vragen.
of de natuurdierenwinkel mischien verkoopt die het ook wel.
De winkel n de rijnstraat verkoopt wellicht iets en anders hond en kat aan de zaan in Zaandam. Je kan natuurlijk ook een kip kopen en deze geven of de helft. Ook lekker. Het enige waar ze hier vrij lang mee doen is runderstrot, maar dat vindt Lola dan ook niet echt lekker :wink:
Een lekkere lap pens is ook goed te doen...
ja ik ga naar de Rijnstraat die hebben vast wel iets voor beginnende knagers :wink:
het komt eigenlijk omdat ze zo genoot van dat konijnenboutje.
dat had ze trouwens best wel snel op.
zodoende ook dat ik dacht ik wil haar ook wel eens iets knaagbaars geven.
en het is natuurlijk goed om het gebit schoon te houden.
Afbeelding
Plaats reactie