Koelmat
-
Els
- Speurneus

Koelmat
Wie heeft er ervaring met een koelmat? Wij hebben wel al een koelhalsband- erfenisje van Max- maar ik zou wel graag een koelmat willen, vooral voor in de auto-bench. Ik ben net nogal geschrokken van de prijs
dus voor ik zo'n ding aanschaf zou ik graag ervaringen willen weten van jullie.
Wat hebben jullie er voor betaald en waar heb je hem gekocht?
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
-
rimanime
- Speurneus

Hoi els, geen ervaring, maar mijn zus wel met haar berner. Hij wil er niet op liggen. Ik wil wel vragen of zij de mat nog heeft en evt. Aan jou wil geven ?

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Els
- Speurneus

-
rimanime
- Speurneus

Is goed. Ik spreek haar vaak en zie haar volgend weekend.....Ok ?Els schreef:Heel graag Rinske.rimanime schreef:Hoi els, geen ervaring, maar mijn zus wel met haar berner. Hij wil er niet op liggen. Ik wil wel vragen of zij de mat nog heeft en evt. Aan jou wil geven ?

-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
Ik heb er wel ervaring mee. Ik vind een natte handdoek in de bench veel praktischer omdat die makkelijker te wassen is, in tegenstelling tot de koelmat. Bovendien als je pup hem in een onbewaakt moment kapot bijt.....er zit een soort gel in

groetjes, Lien
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
-
Dees en Floor
- Speurneus

-
rimanime
- Speurneus

Eens Lien.......Als wij in de warmte rondrijden, bijv. Frankrijk, dan leggen wij ook natte/vochtige handdoeken onder de honden.Lien schreef:Ik heb er wel ervaring mee. Ik vind een natte handdoek in de bench veel praktischer omdat die makkelijker te wassen is, in tegenstelling tot de koelmat. Bovendien als je pup hem in een onbewaakt moment kapot bijt.....er zit een soort gel in![]()

-
Els
- Speurneus

Goed punt Lien, daar had ik nog niet bij stil gestaan. Morgen eerst maar eens een natte handdoek in de auto leggen, daar kan ze minder kwaad mee.Lien schreef:Ik heb er wel ervaring mee. Ik vind een natte handdoek in de bench veel praktischer omdat die makkelijker te wassen is, in tegenstelling tot de koelmat. Bovendien als je pup hem in een onbewaakt moment kapot bijt.....er zit een soort gel in![]()
Vwb het schimmelen, hoe lang zou het duren voordat zo'n mat helemaal droog is? Die koelbanden duurt al best wel lang.
Groetjes,
Els
Els
-
Binno
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
ik heb er liggen, eigenlijk vooral voor Gian gekocht en ze waren toen in aanbieding,
heb ze nog maar een paar keer uitgeprobeerd toen het echt heel warm was vorig jaar
ze wilden er zo niet gaan opliggen, een handdoek er overheen leggen hielp wel, maar of het effect dan nog helemaal hetzelfde is?
bij Moos zou ik het (nog) niet durven gebruiken, om de reden die hierboven al staat, Moos bijt momenteel nog in alles wat los of vast hangt...
heb ze nog maar een paar keer uitgeprobeerd toen het echt heel warm was vorig jaar
ze wilden er zo niet gaan opliggen, een handdoek er overheen leggen hielp wel, maar of het effect dan nog helemaal hetzelfde is?
bij Moos zou ik het (nog) niet durven gebruiken, om de reden die hierboven al staat, Moos bijt momenteel nog in alles wat los of vast hangt...

Wood Fen Moos °23-03-2013-
ArjanK
- Kleine hondenneus

-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
sharon66057
- Speurneus

Toen Noah nog in de bench lag gebruikte we ook vaak een natte handdoek als hij het te warm had. Hij vond dat heerlijk!

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...