leuke naam hoor.
dolgelukkig
-
rimanime
- Speurneus

Alvast heel veel voorpret gewenst.....heerlijk vooruitzicht 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Tammie
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
Contact vandaag weer met de fokker gehad.
Blij dat ik kan vermelden dat het met beide nestjes (gisteren is de 2e geboren) goed gaat.
Wel heeft Leska (moeder van Indra) veel begeleiding nodig van onze fokker. Ze poetst de pups die bij haar hoofd liggen, de rest vergeet ze. Ook heeft Leska als nog weer een bezoekje aan de DA moeten brengen in verband met complicatie van de keizersnede. Deze factoren spelen natuurlijk voor haar niet mee gezien het eerste nestje is van Leska.
In totaal liggen er dus 4 fox-red pups van Freya en de 9 van Leska
Ook met de fokker zelf gaat het goed, heeft weer haar accu bij kunnen laden.
Daarnaast ben ik zelf erg blij met haar aanbod dat zij drie ochtenden op Indra wil passen (planning is dat Indra donderdags op het laatste van onze vakantie komt, ik 's maandags, 's dinsdags en 's woensdags 's ochtends moet werken en daarna alles rond heb kunnen krijgen op mijn werk, alleen door ziektewet en opbouwen werk icm zomerperiode net die dagdelen nog "omhoog zat"). Ondanks dat ik het erg lief vind van mijn vriendin dat zij 's ochtends wilde komen oppassen is het voor Indra zelf beter om dan bij de fokker te mogen zijn, lekker vertrouwd, iemand met veel verstand van zaken, kortom voor ons voelt dit beter voor Indra. Dan maar 's ochtends en 's middags eventjes naar heino rijden (kan ik lekker iedere dag met de pups van Freya knuffelen).
Kortom, een blij en tevreden pup-eigenaar.
Nu nog hopen dat Leska het beter gaat doen als moeder maar volgende week zijn ze al wat minder afhankelijk van Leska dus het laatste weekje moet te over zien zijn.
Opvallende is trouwens dat alle moederhonden, ondanks dat ze goede moeders zijn, vinden dat Leska zelf maar moet moederen over haar pups
Blij dat ik kan vermelden dat het met beide nestjes (gisteren is de 2e geboren) goed gaat.
Wel heeft Leska (moeder van Indra) veel begeleiding nodig van onze fokker. Ze poetst de pups die bij haar hoofd liggen, de rest vergeet ze. Ook heeft Leska als nog weer een bezoekje aan de DA moeten brengen in verband met complicatie van de keizersnede. Deze factoren spelen natuurlijk voor haar niet mee gezien het eerste nestje is van Leska.
In totaal liggen er dus 4 fox-red pups van Freya en de 9 van Leska
Ook met de fokker zelf gaat het goed, heeft weer haar accu bij kunnen laden.
Daarnaast ben ik zelf erg blij met haar aanbod dat zij drie ochtenden op Indra wil passen (planning is dat Indra donderdags op het laatste van onze vakantie komt, ik 's maandags, 's dinsdags en 's woensdags 's ochtends moet werken en daarna alles rond heb kunnen krijgen op mijn werk, alleen door ziektewet en opbouwen werk icm zomerperiode net die dagdelen nog "omhoog zat"). Ondanks dat ik het erg lief vind van mijn vriendin dat zij 's ochtends wilde komen oppassen is het voor Indra zelf beter om dan bij de fokker te mogen zijn, lekker vertrouwd, iemand met veel verstand van zaken, kortom voor ons voelt dit beter voor Indra. Dan maar 's ochtends en 's middags eventjes naar heino rijden (kan ik lekker iedere dag met de pups van Freya knuffelen).
Kortom, een blij en tevreden pup-eigenaar.
Nu nog hopen dat Leska het beter gaat doen als moeder maar volgende week zijn ze al wat minder afhankelijk van Leska dus het laatste weekje moet te over zien zijn.
Opvallende is trouwens dat alle moederhonden, ondanks dat ze goede moeders zijn, vinden dat Leska zelf maar moet moederen over haar pups
Liefs tammie
Liberty Spirit's Red Pepper, Pepper, 11-01-2011
Liberty Spirit's Mary Poppins, Indra, 10-06-2013

-
Roos
-
Tammie
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
dat vroeg ik mijzelf dus ook af Roos, lijkt mij voor de hand liggend eigenlijk omdat Leska het zelf niet goed doet als moeder maar in de praktijk blijkt het (helaas) anders te werken. Misschien leest 1 van de fokkers dit en kan deze vraag voor ons beantwoorden of het wel eens gebeurd
Zeker bij Freya, ervaren moeder die zelf ook op dit moment pups heeft en er naast ligt had het gekund weet ik maar in de andere gevallen...kans zit er natuurlijk altijd in, ik lees wel eens vaker dat de andere honden erg begaan zijn met de pups 
Liefs tammie

-
Tammie
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
Na aftellen waarbij de laatste paar weken supervlug zijn gegaan weten we nu wanneer onze kleine turf onze "roedel" komt versterken
Indra mogen we a.s. vrijdag ophalen
Morgen nog de laatste loodjes wb huis pupproof maken en dan is Indra vanaf vrijdagochtend welkom

Indra mogen we a.s. vrijdag ophalen
Morgen nog de laatste loodjes wb huis pupproof maken en dan is Indra vanaf vrijdagochtend welkom
Liefs tammie

-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Tammie
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
Labbers, gebeurd nu al door Pep. Gisteravond lag ik er om half 12 in, wie blaft mij kwart voor 8 wakker....Juist Peppie die het te lang vond duren voordat ik eens benden kwam haha
En gewoon lekker in het begin beneden slapen
Je moet er wat voor over hebben immers
Nee hoor Marianne want dan gaat ze maar naast haar schoenen lopen van jullie "oooh en aaah's"
natuurlijk plaats ik foto's
En gewoon lekker in het begin beneden slapen
Je moet er wat voor over hebben immers
Nee hoor Marianne want dan gaat ze maar naast haar schoenen lopen van jullie "oooh en aaah's"
natuurlijk plaats ik foto's
Liefs tammie

-
Nienke & Foofer
- Grote hondenneus

-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Tammie
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
Zo is het
Ach en volgende week heeft Peppie niets meer te zeuren want dan mogen we alle 2 weer gewoon aan het werk...
Al wordt het na de oppas (waarheen peppie niet gaat, bewust onder het mom dat ik wel graag wil dat ze ook goed alleen kunnen blijven zonder elkaar) door onze fokker wel dat Steef of ik thuis zal zijn (lang leve het werk in de zorg)
Ach en volgende week heeft Peppie niets meer te zeuren want dan mogen we alle 2 weer gewoon aan het werk...
Al wordt het na de oppas (waarheen peppie niet gaat, bewust onder het mom dat ik wel graag wil dat ze ook goed alleen kunnen blijven zonder elkaar) door onze fokker wel dat Steef of ik thuis zal zijn (lang leve het werk in de zorg)
labbers schreef:oh dab heb je er straks gewoon 2 in ene keer ..hoepla net zo makkelijk..en idd moet je er wat voor over hebben..maar dan heb je ook wat
Liefs tammie

-
Robinnnetje
- Snuffelneus