Inmiddels zijn ze geboren 2 dametjes en 2 jongens en kunnen we niet wachten tot we ze in echt kunnen bewonderen, we krijgen een reutje van dit nest uit de combi Freya en Simon.
voorpret
-
dolder
voorpret
Na snuffelen welke fokkers er in de beurt zaten, kwamen wij erachter dat er een fokker bij ons in dorp in afwachting was van 2 nesten met de bijzondere kleur Red Fox.
Inmiddels zijn ze geboren 2 dametjes en 2 jongens en kunnen we niet wachten tot we ze in echt kunnen bewonderen, we krijgen een reutje van dit nest uit de combi Freya en Simon.
-
Tammie
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
Wat leuk!!
Ook een pup van Sylvia!!!
Wij krijgen een teefje uit de combinatie Buddy en Leska
Op Leska werden we op slag verliefd, op Freya wat minder dus voor ons was dit de ideale combinatie
Leuk!!!
Enne nog effies wachten maar het meeste wachten is denk ik wel voor jullie afgelopen zoals ik van Sylvia van de week begreep voordat jullie puppie mogen knuffelen
Nieuwsgierig vraagje is natuurlijk vanaf mijn hand waar jullie de puppycursus gaan doen, ik ben dus echt nieuwsgierig

Ook een pup van Sylvia!!!
Wij krijgen een teefje uit de combinatie Buddy en Leska
Op Leska werden we op slag verliefd, op Freya wat minder dus voor ons was dit de ideale combinatie
Leuk!!!
Enne nog effies wachten maar het meeste wachten is denk ik wel voor jullie afgelopen zoals ik van Sylvia van de week begreep voordat jullie puppie mogen knuffelen
Nieuwsgierig vraagje is natuurlijk vanaf mijn hand waar jullie de puppycursus gaan doen, ik ben dus echt nieuwsgierig
Liefs tammie
Liberty Spirit's Red Pepper, Pepper, 11-01-2011
Liberty Spirit's Mary Poppins, Indra, 10-06-2013

-
Karlien
- Speurneus

- Contacteer:
-
dolder
-
Tammie
- Middelgrote hondenneus