mijn zwart spookje is nu 3 maanden 'oud'
dat klein onschuldig (...) prutske groeit en verandert bijna terwijl ik ernaar kijk
waar is mijn kleine puppy naartoe, wat gaat het toch allemaal snel!
W.b. de stokken wilde ik hetzelfde al gaan typen als Roos, Moos gaat zo splinteren dat het helemaal niet lekker is joh, vraag maar aan wijlen Bo die was er ook altijd zo gek mee en was altijd zeer verbaasd en verontwaardigd als vrouwtje het van hem afpakte, maar is echt niet zo goed voor jullie labradorwoefjes dus wees dan maar niet al te boos op het vrouwtje als zij het ook niet goed vind voor jou
Liefs tammie Liberty Spirit's Red Pepper, Pepper, 11-01-2011 Liberty Spirit's Mary Poppins, Indra, 10-06-2013
bedankt voor de waarschuwing Roos en Tammie
mag hij van mij ook niet hoor,
maar hij loopt met alles rond wat hij vindt,
ik laat hem het dan maar apporteren, hebben we meteen nog een mooie oefening
voor een paar seconden vond ik het wel leuk voor op de foto
heb het daarna weer afgepakt (lees: geruild )
Oooh zo herkenbaar! Ik vraag me ook wel eens af waar mijn puppy gebleven is! Hahaha.
Heeft ook weer zijn leuke kanten. Leert al zo veel dat je er zelf ook weer wat aan hebt....zit/blijf enz.
Ook nu toch zindelijk te noemen.....ook weer fijn!
Wat een klein onschuldig boeffie
Lekker manneke!
En voor wat betreft de stok..hier net zo. Ik heb expres nooit met stokken gegooid zodat Flits ze ook niet leuk ging vinden, maar heeft niet gewerkt haha.
Hij plukt ze alsnog zelf van de grond..maar meestal idd gewoon om vast te houden, als je maar wat in je bek hebt he, dan is het goed
Wat een leukerd. Mijn blonde spookje is inmiddels ruim 4 maanden, de tijd gaat zo snel, het kleine puppy-achtige is echt helemaal weg. Maar ach elke leeftijd heeft zo zijn leuke dingen.
Shuka ♂ 12 juli 2000 - 29 januari 2013
Taico ♂ 21 februari 2013