Tsja, ik blijf het vreemd vinden.. Bob doet het regelmatig, dan draait ie zn kop om, ziet zijn staart en gaan ineens als een dolle erachteraan tot ie op de grond ploft, zijn staart in zijn bek heeft en beseft dat die aan zijn lijf vast zit.. Waarom doen honden dat toch? Enig idee iemand?
Bob, Take a chance of the Music forest. 02-03-2011 Bram, Beautiful Balou, van het Florijntje 07-08-2015
Als pup deed Keo dit regelmatig. Ik geloof dat hij toen echt nog dacht dat hij dat ding moest vangen, alsof het geen onderdeel van zijn eigen lijf was.
Het is vanzelf over gegaan
Hier is het ook vanzelf over gegaan.
Heel af en toe als Miep op haar rug ligt en zich ligt aan te stellen dan wil ze nog wel eens haar staart vangen (terwijl ze op dr rug ligt, ziet er erg debiel uit )
Trix (bij ons gekomen uit het asiel op 4-03-2011, geboortedatum onbekend maar geprikt op) 4-03-2006 Miep (Dior) 19-07-2010
Roef deed het als pup en hield er vanzelf mee op.
en nu zie ik het Hidde soms doen als hij wat baldadig is ben niet bang dat het een gedragsdingetje is.
als hij wat ouder is zal het wel over gaan.en hij doet het ook niet dagelijks
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Lara is er ook mee opgehouden na de puppy tijd, denk inderdaad dat ze het als speelgoed zien, maar zodra ze door hebben dat het lichaamseigen is, is de lol er van af
hihihi zo grappig, Guusje doet dit ook, dan ligt ze er naar te kijken, kwispelt omdat ze het grappig vindt en dan pakt ze hem.....zo van he wat deed jij daar.....
Ze heeft het een keer zo erg gedaan dat ze er duizelig van werd.
Balou doet het ook wel eens, volgens mij ziet ze het gewoon als interessant speelgoed en heeft ze nog niet door dat het aan haar eigen lijfje zit...
Gelukkig is het maar af en toe en een onschuldig dingetje, ze groeit er vast wel overheen.