Pup corrigeren?

Vragen over de opvoeding van je Labrador? Plaats ze hier.
roelien

Ongelezen bericht door roelien »

@tjitske, ga je met je pup wel naar een puppy training? Waar je leert hoe je met een pup moet omgaan, hoe je een pup(hond) moet corrigeren, op welke moment wel en welke momenten niet. Zoek een goede training op, dat hoort ook bij de zorg voor een hond.
Zeker als je zoveel vragen en onzekerheden hebben, het is nu investeren in een goede toekomst voor jou en je hond!!

@niro Tien uur per dag wakker is echt veel te lang.
Hoe energievol je pup ook lijkt. Hij kan nog niet de energie hebben om zolang wakker te zijn. En dan nog, volwassen honden slapen ook grote delen van de dag.
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als je hem in de bench legt of hij dan nog steeds wakker blijft, denk het namelijk niet
Anita74
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Anita74 »

Deze problemen heb ik met Taico ook, als ik hem geen verplichte benchrust opleg dan blijft hij maar doorgaan. En ze hebben echt slaap nodig. Zo gauw als dit gedrag begint gaat hij dus ook in de bench, slaap of geen slaap maar wel even een time out om in elk geval rustig te worden. Je moet pups echt tegen hunzelf in bescherming nemen anders blijven ze maar doorgaan en raken ze helemaal overprikkeld.
Shuka ♂ 12 juli 2000 - 29 januari 2013
Taico ♂ 21 februari 2013
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

erg jammer dat TO niet meer reageert.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Sienna
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Sienna »

Vooral zo min mogelijk fysiek corrigeren. Hier een interessante link:
http://www.huisdiereninfo.nl/artikelen/ ... ouderschap" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
Plaats reactie