Bloed uit zijn penis
-
Aileen
- Speurneus

- Contacteer:
Buddy had dit ook regelmatig. bij hem kwam het door vergrootte prostaat.
We konden in het begin niet vinden waar al die druppels bloed vandaan kwamen, want er was echt totaal niks te vinden bij hem waar het bloed van af zou kunnen komen. Zijn piemie was gewoon schoon.
Hij kreeg dit vaak als hij opgewonden was (en dat was echt altijd als wij niet thuis waren). Het kon volgens de dierenarts geen kwaad, totdat het vaker gebeurde, toen werd hij chemisch gecastreerd. Toen verdwenen de problemen en heeft hij het nooit meer terug gehad.
Hij kreeg wel op 11,5 jarige leeftijd testikel tumor. Hij moest gecastreerd worden. Of dit mee te maken kan hebben gehad met de prostaat weet ik niet.
Succes! En hopelijk was het maar eenmalig!
We konden in het begin niet vinden waar al die druppels bloed vandaan kwamen, want er was echt totaal niks te vinden bij hem waar het bloed van af zou kunnen komen. Zijn piemie was gewoon schoon.
Hij kreeg dit vaak als hij opgewonden was (en dat was echt altijd als wij niet thuis waren). Het kon volgens de dierenarts geen kwaad, totdat het vaker gebeurde, toen werd hij chemisch gecastreerd. Toen verdwenen de problemen en heeft hij het nooit meer terug gehad.
Hij kreeg wel op 11,5 jarige leeftijd testikel tumor. Hij moest gecastreerd worden. Of dit mee te maken kan hebben gehad met de prostaat weet ik niet.
Succes! En hopelijk was het maar eenmalig!

Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
-
Pandora
- Speurneus

Ik hou hem gewoon goed in de gaten, hij is toch al mijn 'zorgenhondje' met zijn artrose enzovoort dus als het niet goed gaat dan zie ik dat wel en dan gaan we alsnog naar de dierenarts om zijn prostaat te laten nakijken. Voor nu is daar geen reden toe want heeft op dit moment nergens last van en de dierenarts was ook nog niet heel ongerust.
Maar goed, mochten de klachten zich herhalen...
Maar goed, mochten de klachten zich herhalen...
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!