Terra is van mening dat we hier best mee naar het bos kunnen rijden!
Kan dat echt niet? Hij staat op de plek van de auto, dus dan is dit hem toch??
Als ik een stapje richting de container deed, dacht ze dat ik de deur open zou doen.. Waar ik wel erg om moest lachen
Ze is toch iets minder flexibel nu ze wat ouder wordt.. Aandoenlijke lieve tut is het
Tamara, Danouk en Sanna
In loving memory Terra
Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014) Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009 Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Zo schattig , ze worden zo aandoenlijk als ze ouder worden.
Pippi ♀ (Doiridh of Molly's Mountain) 2-7-2007 (2-3-2017 overleden) Zelda ♀ (Fairywood's Top of the Rock) 28-1-2009 Yoshi ♀ (Black Yoshi van Labradorestad) 26-2-2012 Mika ♀(Fair-Court Whispering Star,oppashond is van zus) 3-3-2013 Rosalina ♀(Yoshi's Rosalina v. Labradorestad) 5-9-2016
Ach, zoooo herkenbaar! Wij hebben een kobaltblauwe station en de buurman heeft een donkerblauwe station (ander merk) en Lex staat ook vaak bij de verkeerde auto
Lex 27-02-2003 (overleden op 28-11-2014) voor altijd in ons hart.. Joep (Wise Tails Lucky Boy) 21-05-2012
Het heeft inderdaad iets aandoenlijks als ze zo ouder zijn. Ook wel wat sneu hoor.. We moeten haar steeds meer begeleiden met dingetjes. De hordeur ziet ze bijvoorbeeld niet meer. Gelukkig kiest ze er voor om niet door te lopen, maar dus ook als de deur open is. Dan blijft ze heel treurig staan, totdat wij zeggen dat het ok is. We moeten gewoon wat meer voor haar opletten en met haar meedenken zeg maar. En dat doen we met alle liefde
Het is en blijft een lieve dame
Tamara, Danouk en Sanna
In loving memory Terra
Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014) Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009 Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014