Waar slapen jullie labjes op?

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Elly H
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly H »

Hier altijd verschillende soorten manden, kleedjes gehad, maar momenteel alleen nog twee van die kunstleren biabedjes. Daar doe ik altijd een dekbedovertrek omheen omdat Bowie nog weleens wil 'graven'.
En natuurlijk liggen ze ook hier meer op de bank dan in hun eigen bedjes. :D

Voor Jessy altijd zo'n half-halsband / half ketting gehad, omdat ze anders haar koppie er weleens uittrok.

Afbeelding

Bowie trok nogal, dus daar hadden we een U-lead voor, maar sind kort zo'n zelfde halsband als Jessy. Die kerel is al acht en wordt ook wat rustiger.. :wink:
Afbeelding

:bruinpootje: Jessy 10-07-2002 / 22-04-2017
:bruinpootje: Bowie 31-12-2004 / 23-01-2017
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Chester heeft een vetbed en een kussen van Dogs Companion. Op beide ligt hij graag, hij wisselt af. Het liefst ligt hij op zijn rug en dat op zijn kussen met alle 4 poten in de lucht. Verder ligt hij ook heel vaak languit op de plavuizen.

Als lijnte heb ik voor de wandelingen een gewone riem met halsband en voor het jachttraining een jachtlijntje
Afbeelding

bedankt Sharon !
fieke
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door fieke »

Bruce heeft een normaal kussen. Nu in de zomer ligt hij het liefste op de tegels. Ook slaapt hij graag op de bank. Dit mag hij van ons. Ik ben nu wel aan het kijken voor iets anders.
:bruinpootje: Bruce (Messi van Budiliumhof) 23-01-2012
Nienke & Foofer
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Nienke & Foofer »

Foofer heeft 2 manden allebei van hetzelfde merk. 1 ligt in een houten bak en de ander ligt vaak buiten zeker met dit weer.

Het voordeel van deze kussens is dat hij randen heeft en Foofer mag daar graag zijn neus in drukken. En alles is wasbaar. De inhoud en de hoezen. De inhoud was ik niet zo vaak maar de hoezen elke week, lekker fris en het ruikt niet zo naar hond in huis.

Als halsband heb ik dezelfde als Henny van het merk Kebo.
Plaats reactie