Yara groeit als kool... ze doet het heel goed!
Hier is ze bijna 13 weekjes oud op de foto:
Het is zo'n heerlijk meisje.
Met het warme weer speelt ze graag onder de sproeier of in een badje met water. Een paar dagen geleden heeft ze in een klein ven in het bos gezwommen! Heerlijk vond ze dat!
Wellicht ten overvloede, maar kijk je in deze tijd van het jaar (warm/blauwalg/botulisme) heel goed uit waar je haar laat zwemmen? Kleine vennetjes in het bos lijken mij nu niet zo'n goed idee, zeker niet in het zuiden van ons land. Goed doorstromend water (zonder drijvende dode vissen/eenden bv) is wat verder in de zomer het veiligst
Wellicht ten overvloede, maar kijk je in deze tijd van het jaar (warm/blauwalg/botulisme) heel goed uit waar je haar laat zwemmen? Kleine vennetjes in het bos lijken mij nu niet zo'n goed idee, zeker niet in het zuiden van ons land. Goed doorstromend water (zonder drijvende dode vissen/eenden bv) is wat verder in de zomer het veiligst
Thx voor de tip...
Het water waarin ze heeft gezwommen was oke, maar goed dat je het nog even onder de aandacht brengt...belangrijk om goed uit te kijken!
My sunshine doesn't come from the skies,
it comes from the love in my dog's eyes...
Thx voor de tip...
Het water waarin ze heeft gezwommen was oke, maar goed dat je het nog even onder de aandacht brengt...belangrijk om goed uit te kijken!
Zeker weten, op een ander forum heb ik van nabij meegemaakt dat er een hond bijna was overleden door botulisme, en geloof me daar wordt je niet blij van Het was trouwens een wonder dat zij het overleefd heeft, de meeste honden kunnen het niet 'na vertellen'.