Ze worden thuis gek van mij
-
- Kleine hondenneus
Ze worden thuis gek van mij
Nog iets meer als een weekje wachten en dan mogen we Blaz ophalen. Ik heb alles al 10 x bij langs gelopen, als wij ook alles hebben. Alleen de voerbakken moeten nog binnenkomen.
Maar ze worden thuis gek van mij. Maak mij zo ongerust over dat Blaz iets met de gewrichten krijgt. Ik weet dat ik een goede fokker heb uitgekozen. En dat ouderpapieren er goed uit zien. Maar ik lees veelste veel op internet. En lees veel slechte ervaringen.
Dus wie kan mij even gerust stellen. Wil niet dat mijn toekomstige maatje wat krijgt met zijn gewrichtjes.
Maar ze worden thuis gek van mij. Maak mij zo ongerust over dat Blaz iets met de gewrichten krijgt. Ik weet dat ik een goede fokker heb uitgekozen. En dat ouderpapieren er goed uit zien. Maar ik lees veelste veel op internet. En lees veel slechte ervaringen.
Dus wie kan mij even gerust stellen. Wil niet dat mijn toekomstige maatje wat krijgt met zijn gewrichtjes.
-
- Speurneus
-
- Kleine hondenneus
Heb je gelijk in. Probeer ook zo min mogelijk te lezen. Zal zeker genieten van zijn puppy tijd. Maar de rampverhalen winnen het af en toe toch bij mij.Els schreef:1 tip: stop met je zorgen maken en ga lekker genieten van je hondje. Op internet lees je vrijwel altijd de rampverhalen, maar de mooie, goede kanten niet.
Zorgen maken leid nergens toe, echt, geniet van de puptijd, ze worden zo snel groot.
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
Zo waar!!Lien schreef:Men lijdt het meest onder het lijden dat men vreest
Lekker genieten van deze periode en die er komt..mocht er iets in de toekomst gebeuren wat niet zo fijn is dan is het dan vroeg genoeg om je rot te voelen. En zeer waarschijnlijk zal alles goed gaan dan heb je je voor niets zo rot gevoeld!!
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer: