Wij gaan toch op puppencursus. Bijna alles is al aangeschaft. En dan is het kwestie van wachten. Nog 1 week en 1 dag

whahaha... ik heb er al helemaal beeld bijEls schreef:Flow vond dat we aan 1 tuinslang niet voldoende hadden, dus in een onbewaakt ogenblik hebben we er nu 2.Ik draai de kraan open, hang de slang in het badje en krijg de volle laag.. van de verkeerde kant.
Drijfnat natuurlijk en ik zag Flow lachen en maar happen in dat water. Die kleine heeft een geweldig gevoel voor humor, ze maakt me elke dag wel weer aan het lachen met die idiote streken.
Ja dat blije koppie is misleidend.Binno schreef:whahaha... ik heb er al helemaal beeld bijEls schreef:Flow vond dat we aan 1 tuinslang niet voldoende hadden, dus in een onbewaakt ogenblik hebben we er nu 2.Ik draai de kraan open, hang de slang in het badje en krijg de volle laag.. van de verkeerde kant.
Drijfnat natuurlijk en ik zag Flow lachen en maar happen in dat water. Die kleine heeft een geweldig gevoel voor humor, ze maakt me elke dag wel weer aan het lachen met die idiote streken.
![]()
dus achter dat o-zo-lieve-snoetje zit dus ook een dikke deugniet
Jackson kauwt op alles voor hij het doorslikt behalve zijn brokken. Die "snuift" hij op.JongM schreef:Ow ja, hij SCHROKT zo vreselijk....NIET NORMAAL MEER! Heb er al een grote steen in liggen, maar daar verblikt hij inmiddels niet meer van. Het lijkt werkelijk net een heipaal in die bak. Boeren natuurlijk.....ik maak me zorgen voor zn maag. Gisteren at hij zo snel dat het er weer compleet uit kwam. Vlees of brokken, maakt niet uit, maar brokken komen er natuurlijk heel weer uit op deze manier. (die hij vervolgens best weer op eet)
Ik zit al te googelen op speciale voer bakken o.i.d.