Hittebestrijding
-
Nienke & Foofer
- Grote hondenneus

-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
Ja dan word je verzopen door je eigen hond, dat is niet helemaal de bedoeling van "samen zwemmen" natuurlijkMonique schreef:Heerlijk!!!
Ik durf niet meer zo goed, de laatste keer was een iets dieper meerm en kon ik niet staan toen legde Rudy z'n poten op mijn schouders![]()
Kreeg het er benauwd van!
Met Cial heb ik de eerste rondjes steeds bij het ondiepe gebleven: hij moest wel zwemmen, ik kon staan. En dan steeds om me heen leiden zodat hij om me heen zwom ipv over me heen... maar het bleef oppassen met die gekke jongen van ons

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
daantjuh85
- Hele grote hondenneus

-
Monique
- Grote hondenneus

Nee hahaha, da's zeker niet de bedoeling!Lupos schreef:Ja dan word je verzopen door je eigen hond, dat is niet helemaal de bedoeling van "samen zwemmen" natuurlijkMonique schreef:Heerlijk!!!
Ik durf niet meer zo goed, de laatste keer was een iets dieper meerm en kon ik niet staan toen legde Rudy z'n poten op mijn schouders![]()
Kreeg het er benauwd van!![]()
Ik ga het ook weer rustig aan oefenen, onze Rudy kan ook idd nogal lomp en vooral heel enthousiast zijn , vooral als hij iets leuk vindt

Bedankt Monika!