12weken pup groter dan 14 weken..
- Giovanni
- Snuffelneus

12weken pup groter dan 14 weken..
Ik vroeg mij wat af,
Ik heb een labrador pup maar mijn buurman ook 2huize verderop.
Toen gio 8 weken was,was de pup van buurman 10 weken.
Gio was toen veel kleiner en smaller,,die van buurman groter en gio lag toen altyd onderop.
Nu kwam buurman tegen en tot verbazing is gio nu veel groter en forser dan die van buurman terwijl hij 2weken ouder is.
Die van m'n buurman is steeds nog smaller,ook bij heupen terwyl gio daar voller is,en je ziet bij buurman ook z'n ribbe nog(je ziet ze ook gewoon zitten,3 à 4ribben gewoon zichtbaar).
Ze waren aan spele maar gio is veel sterker en die van buurman lag nu onderop hele tyd...
Ik begon dus even te twijfelen,of ik gio te veel ete geef en teveel beweging.
(hij Kryg nu 3 per dag eten,water kan hij altyd bij,overdag loop hij los en na wandeling en eten neem hij uit zich eigen rust en slaap uren,snacht zit hij in keuken staat bench met deur open en slaap dan 8 uur en kan ook gewoon bij water,overdag loop nu half uurtje per keer.hij is ook nu 12 weken.savonds gaan we half uurtje zwemmen.) Plus minus 8x per dag uit gelaten.
Hij is ook dus gewoon zindelijk,en kan hem 3 A 4 uur alleen laten los in huis.
Goede vriend van me zei dat die andere pup ondervoed is,en veel te mager is.
Daarom reageer ik even hier, want zit mij niet lekker..
http://i1335.photobucket.com/albums/w66 ... 1324_o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb een labrador pup maar mijn buurman ook 2huize verderop.
Toen gio 8 weken was,was de pup van buurman 10 weken.
Gio was toen veel kleiner en smaller,,die van buurman groter en gio lag toen altyd onderop.
Nu kwam buurman tegen en tot verbazing is gio nu veel groter en forser dan die van buurman terwijl hij 2weken ouder is.
Die van m'n buurman is steeds nog smaller,ook bij heupen terwyl gio daar voller is,en je ziet bij buurman ook z'n ribbe nog(je ziet ze ook gewoon zitten,3 à 4ribben gewoon zichtbaar).
Ze waren aan spele maar gio is veel sterker en die van buurman lag nu onderop hele tyd...
Ik begon dus even te twijfelen,of ik gio te veel ete geef en teveel beweging.
(hij Kryg nu 3 per dag eten,water kan hij altyd bij,overdag loop hij los en na wandeling en eten neem hij uit zich eigen rust en slaap uren,snacht zit hij in keuken staat bench met deur open en slaap dan 8 uur en kan ook gewoon bij water,overdag loop nu half uurtje per keer.hij is ook nu 12 weken.savonds gaan we half uurtje zwemmen.) Plus minus 8x per dag uit gelaten.
Hij is ook dus gewoon zindelijk,en kan hem 3 A 4 uur alleen laten los in huis.
Goede vriend van me zei dat die andere pup ondervoed is,en veel te mager is.
Daarom reageer ik even hier, want zit mij niet lekker..
http://i1335.photobucket.com/albums/w66 ... 1324_o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Roos
- Giovanni
- Snuffelneus

Mijn excuus,staat ook idd raar, zie dat ook nu.
Om 7.00/12.00/17.00 en 21.00 loop half uurtje.
Tussen door soms eve heel kort tusse door als ik zie dat hij egt moet,maar dat is net 6 minute(veld ligt naast huis)
Denk inderdaad dat ga doen wat je zei,want de hond word amper uitgelaten en hij laat ook hond vaak 5 uur alleen thuis.als hij uitlaat is Rondtje om wijk.
Om 7.00/12.00/17.00 en 21.00 loop half uurtje.
Tussen door soms eve heel kort tusse door als ik zie dat hij egt moet,maar dat is net 6 minute(veld ligt naast huis)
Denk inderdaad dat ga doen wat je zei,want de hond word amper uitgelaten en hij laat ook hond vaak 5 uur alleen thuis.als hij uitlaat is Rondtje om wijk.
-
speurneus carola
- Speurneus

elke pup is op zich, elke pup is anders zelfs als ze uit zelfde nest komen
zo heb je meer showtypes die heel anders er uit zien dan de werktypes, die zijn veel slanker, ranker en vaak sierlijker als de showtypes
dus dat zie je ook als pup al en in gewicht. ene pup groei in de breedte eerst, andere eerst de hoogte in... dat kan je niet vergelijken en zou ik me niet druk om maken... als jouw pup maar goed in zijn velletje zit en er goed uitziet..
zo heb je meer showtypes die heel anders er uit zien dan de werktypes, die zijn veel slanker, ranker en vaak sierlijker als de showtypes
dus dat zie je ook als pup al en in gewicht. ene pup groei in de breedte eerst, andere eerst de hoogte in... dat kan je niet vergelijken en zou ik me niet druk om maken... als jouw pup maar goed in zijn velletje zit en er goed uitziet..
al me kinders uitgevlogen
-
Roos
-
Els
- Speurneus

-
JongM
- Kleine hondenneus

Tja en ik heb dan weer een erg rank hondje van 20 weken. Dan is het ook nog eens een reu......Dacht toch echt dat hij genoeg krijgt, haha. (zelf vind hij van niet...
)
Staat wel hoog op zn pootjes. Zie nu ook meer spieren gaan ontwikkelen, mag natuurlijk langer lopen en deze weken lekker zwemmen.
Het is dus erg wisselend bij de honden!
Staat wel hoog op zn pootjes. Zie nu ook meer spieren gaan ontwikkelen, mag natuurlijk langer lopen en deze weken lekker zwemmen.
Het is dus erg wisselend bij de honden!
-
Angelique
- Kleine hondenneus

-
-Marianne
- Middelgrote hondenneus

Het belangrijkste is inderdaad dat je hond goed wordt verzorgd en er goed uitziet. Elke hond is anders! Bij mij op puppycursus loopt een Golden Retriever teefje die twee weken jonger is dan Balou. In het begin was Balou iets groter, maar nu heeft die ander haar ingehaald. Dat is gewoon normaal. 
Nog even over beweging: ik zou het laten bij één of twee langere wandelingen (dus van hooguit een half uur) per dag en verder gewoon een blokje om, zo belast je de gewichten niet te veel.
Nog even over beweging: ik zou het laten bij één of twee langere wandelingen (dus van hooguit een half uur) per dag en verder gewoon een blokje om, zo belast je de gewichten niet te veel.
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
toen Pom 5 maanden was schatte iemand haar 9 maanden.. En Pom is echt geen reus, is nu 53 cm (8 maanden) en ook niet supergrof ofzo. haha, alsje moet uitgaan van wat andere mensen allemaal roepen dan kan je wel ophoudenAngelique schreef:Ja bij Kyra dachten ze met 8 weken dat ze al 10 weken was, met 10 weken dat ze al 12 weken was, maar nu met 15 weken zeggen ze, oh is ze 13 weken.....![]()
![]()
Achja, ze zit goed in dr vel, is speels en groeit goed, dt is het beangrijste
-
Angelique
- Kleine hondenneus

sbientje schreef:toen Pom 5 maanden was schatte iemand haar 9 maanden.. En Pom is echt geen reus, is nu 53 cm (8 maanden) en ook niet supergrof ofzo. haha, alsje moet uitgaan van wat andere mensen allemaal roepen dan kan je wel ophoudenAngelique schreef:Ja bij Kyra dachten ze met 8 weken dat ze al 10 weken was, met 10 weken dat ze al 12 weken was, maar nu met 15 weken zeggen ze, oh is ze 13 weken.....![]()
![]()
Achja, ze zit goed in dr vel, is speels en groeit goed, dt is het beangrijste
Ja helemaal mee eens
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
groot wordne ze toch wel, en helemaal vanzelfAngelique schreef:sbientje schreef:toen Pom 5 maanden was schatte iemand haar 9 maanden.. En Pom is echt geen reus, is nu 53 cm (8 maanden) en ook niet supergrof ofzo. haha, alsje moet uitgaan van wat andere mensen allemaal roepen dan kan je wel ophoudenAngelique schreef:Ja bij Kyra dachten ze met 8 weken dat ze al 10 weken was, met 10 weken dat ze al 12 weken was, maar nu met 15 weken zeggen ze, oh is ze 13 weken.....![]()
![]()
Achja, ze zit goed in dr vel, is speels en groeit goed, dt is het beangrijste![]()
Ja helemaal mee eens